O
oot hölmö
Vieras
ei kyllä ymmärrä etei saa mennä kaikkiin paikkoihin. lyö vaikka ittees mutta älä vauvaa joka ei ymmärrä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Ja sinä olet...v???Kasva aikuiseksi ja ajattele kuin äiti,äläkä kuin teini!
ja mistäs tämmöset kommentit jountavat oikein juurensa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:[q---uote="..."]Palauta sinne mistä sait sen! Oisko päiväs vanhentunut?Löytyykö OFF-nappulaa?
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Voi jee-taas näitä äitejä,jotka sekstaavat ja tulevat paksuski,vaikkei ole mitään tajua mihin "leikkiin ryhtyvät".
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:11kk ikästä näpäyttelet sormille! Sietäsit hävetä!
niin minä häpeänkin, mutta uskallan sentään myöntää
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Ja sinä olet...v???Kasva aikuiseksi ja ajattele kuin äiti,äläkä kuin teini!
Mahtaisiko lapsesi uhitella sulle,kun istut koneella etkä ole hänen kanssaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Voi jee-taas näitä äitejä,jotka sekstaavat ja tulevat paksuski,vaikkei ole mitään tajua mihin "leikkiin ryhtyvät".
sinä kun kerta luulet olevasi niin fiksu, niin voisit antaa neuvoja vittuilun sijaan
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Ja sinä olet...v???Kasva aikuiseksi ja ajattele kuin äiti,äläkä kuin teini!
Mahtaisiko lapsesi uhitella sulle,kun istut koneella etkä ole hänen kanssaan?
Alkuperäinen kirjoittaja itseensä pettynyt äiti:Meidän poika on jo ihan mahdoton, ei tottele ollenkaan? Jos kieltää niin tekee siitä huolimatta vielä monta kertaa kunnes menetän totaalisesti hermoni (esimerkiksi koskee pistorasioihin) ja sitten näpäytän sormille. Tiedän ettei se ole oikein, mutta mitä voin vielä tehdä kun sana EI ei mene kuuleviin korviin. Noin pieni on vielä kuitenkin ettei oikein voi kunnolla "opettaa" mikä on oikein ja mikä väärin...pelkään että lapsestani tulee kauhukakara ja tuntuu siltä että olen pettänyt itseni ja lapseni kun en keksi keinoja miten kieltää..
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Voi jee-taas näitä äitejä,jotka sekstaavat ja tulevat paksuski,vaikkei ole mitään tajua mihin "leikkiin ryhtyvät".
sinä kun kerta luulet olevasi niin fiksu, niin voisit antaa neuvoja vittuilun sijaan
OK; Lapsesi on vasta 11k , eikä ajatelle kuin sinä-se aiheuttaa ristiriitaa suhteessanne. Kannattaa perehtyä ihmisen kehityskaariin, ja laskeutua ajoittain sille tasolle, niin ymmärrys paranee. Ja muista olla aikuinen. Aikuinen ei esim.lyö, huuda ,revi tms mitä pieni lapsi tekee. Kaikki mitä teet on mallia lapsellesi.
Alkuperäinen kirjoittaja raukka olet:Alkuperäinen kirjoittaja itseensä pettynyt äiti:Meidän poika on jo ihan mahdoton, ei tottele ollenkaan? Jos kieltää niin tekee siitä huolimatta vielä monta kertaa kunnes menetän totaalisesti hermoni (esimerkiksi koskee pistorasioihin) ja sitten näpäytän sormille. Tiedän ettei se ole oikein, mutta mitä voin vielä tehdä kun sana EI ei mene kuuleviin korviin. Noin pieni on vielä kuitenkin ettei oikein voi kunnolla "opettaa" mikä on oikein ja mikä väärin...pelkään että lapsestani tulee kauhukakara ja tuntuu siltä että olen pettänyt itseni ja lapseni kun en keksi keinoja miten kieltää..
Hänet täytyy vain hakea sieltä pois, miljoona kertaa kunnse oppii. Luuletko tuolla sormille läpsimisellä paremmin oppivan?
Alkuperäinen kirjoittaja minä :Täällä oli sama ongelma, kunnes äidin (eli minun) asenne korjaantui.Hermot oli mennä vähän väliä, mutta sitten luin yhdestä lapsen kehityksestä kertovasta kirjoituksesta, että "ei pieni lapsi tahallaa vanhempiaan uhmaa, maailma on vain niin tavattoman jännä ja kiinnostava paikka, jota lapsi haluaa tutkia" (vapaa käännös
). Tämä lause avasi minun silmäni ja kestän näitä "tutkimusretkiä" nykyään huomattavasti paremmin. Tsemppiä sinne!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja raukka olet:Alkuperäinen kirjoittaja itseensä pettynyt äiti:Meidän poika on jo ihan mahdoton, ei tottele ollenkaan? Jos kieltää niin tekee siitä huolimatta vielä monta kertaa kunnes menetän totaalisesti hermoni (esimerkiksi koskee pistorasioihin) ja sitten näpäytän sormille. Tiedän ettei se ole oikein, mutta mitä voin vielä tehdä kun sana EI ei mene kuuleviin korviin. Noin pieni on vielä kuitenkin ettei oikein voi kunnolla "opettaa" mikä on oikein ja mikä väärin...pelkään että lapsestani tulee kauhukakara ja tuntuu siltä että olen pettänyt itseni ja lapseni kun en keksi keinoja miten kieltää..
Hänet täytyy vain hakea sieltä pois, miljoona kertaa kunnse oppii. Luuletko tuolla sormille läpsimisellä paremmin oppivan?
en luule... ja en ole missään vaiheessa sanonutkaan että tekoni olisi oikein. en tee sitä enää. Halusin vaan jakaa suruni siitä että olen mennyt näin hölmösti tekemään ja minulla on siitä todella paha mieli
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Tämä sama viesti on ollut täällä viime vuonnakin tai sitten se oli av:lla.
Alkuperäinen kirjoittaja raukka olet:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja raukka olet:Alkuperäinen kirjoittaja itseensä pettynyt äiti:Meidän poika on jo ihan mahdoton, ei tottele ollenkaan? Jos kieltää niin tekee siitä huolimatta vielä monta kertaa kunnes menetän totaalisesti hermoni (esimerkiksi koskee pistorasioihin) ja sitten näpäytän sormille. Tiedän ettei se ole oikein, mutta mitä voin vielä tehdä kun sana EI ei mene kuuleviin korviin. Noin pieni on vielä kuitenkin ettei oikein voi kunnolla "opettaa" mikä on oikein ja mikä väärin...pelkään että lapsestani tulee kauhukakara ja tuntuu siltä että olen pettänyt itseni ja lapseni kun en keksi keinoja miten kieltää..
en luule... ja en ole missään vaiheessa sanonutkaan että tekoni olisi oikein. en tee sitä enää. Halusin vaan jakaa suruni siitä että olen mennyt näin hölmösti tekemään ja minulla on siitä todella paha mieli
No sitten lopetat sen. Suojaat pistokkeet. Eikä niistä muutenkaan mitään tule ellei kahta ruuvaria sinne tunge.
Tee koti sellaiseksi ettei lasta tarvitse koko ajan kieltää, ahdistuu.
Kyllähän puhetta jo ymmärtää tuonkin ikainen vaikkei itse puhu mutta kun kaikki kiinnostaa.
Itse en ole raivaillut mitään lapsiltani vaan hakenut aikani pois ja kieltänyt.
Kummasti nämä lapset kasvattaneet pinnaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ap ihan selvästi katuu, joten voisi keskustelupalstalaiset antaa vähän armoa uudelle äidille!? Kukaan ei ole seppä syntyessään. Eiköhän ap:lle mennyt viesti perille - lasta ei saa lyödä.
Yritä ap nauttia lapsesta. Onko niin kamalaa, jos tutkii paikkoja. Sata kertaa vaikka siirrät pois ja sanot selkeän ein. Kyllä se siitä. Kohta pikkuinen alkaa tottelemaan ja elämä on helpompaa. Tai sitten sinä totut ja elämä on helpompaa =)