Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja neljän äiti:Menen kauppaan ja aapteekkiin ja alkoon.Ostan lehden ja luen sitä ja nautin punaviiniä ja katson myöhemmin rakkautta ja rimakauhua.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja neljän äiti:Menen kauppaan ja aapteekkiin ja alkoon.Ostan lehden ja luen sitä ja nautin punaviiniä ja katson myöhemmin rakkautta ja rimakauhua.
Kuulostaa hyvälle.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Voisin laittaa poliisille viestiä että jättää hetkeksi vaimonsa ja tulee minua naimaanJa työvaatteet mukaan!! |O :heart:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Voisin laittaa poliisille viestiä että jättää hetkeksi vaimonsa ja tulee minua naimaanJa työvaatteet mukaan!! |O :heart:
![]()
Ei ny millään pahalla, mutta tää oli tarkoitettu mukavaksi ketjuksi...
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Voisin laittaa poliisille viestiä että jättää hetkeksi vaimonsa ja tulee minua naimaanJa työvaatteet mukaan!! |O :heart:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Voisin laittaa poliisille viestiä että jättää hetkeksi vaimonsa ja tulee minua naimaanJa työvaatteet mukaan!! |O :heart:
![]()
Ei ny millään pahalla, mutta tää oli tarkoitettu mukavaksi ketjuksi...
Eikö sen jokainen saa sitten itse päättää mitä mukavaa aikoo tehdä?![]()
![]()
![]()
![]()