Mitä minä tekisin huomenna illalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoooohhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoooohhh

Vieras

Ukko menee taas vaihteeksi iltavuoroon töihin ja minä jään kotiin taas vaihteeksi =(
Mitä minä oikein huomenna illalla tekisin?

Mitä te teette huomenna illallla?

Jaah, varmaan käyn pojan kans isälläni, kaupassa ja sitten tullaan kotio vaan elämään ja olemaan. Telkkaria, syötävää. Tavallista arkee siis vietetään.

Alkuperäinen kirjoittaja hide ko pääsis itsekki:
ootko yksin tai lapsien kanssa tai mistä päin olet ? lähtisitkö itsekses tai frendis kanssa viihteelle lefaan ja parille ? =)

Yksin olen..Muksut mummolla..Lähtisin muuten viihteelle,mutta en saa ketään mukaan edes elokuviin! Ei löydy hoitajia kavereiden lapsille

Avaa keittokirja ja tee jotain tosi hyvää ekaa kertaa kokeillen, tunnin kävelylenkki, muuta ei sitten tarvita. :) Ja ukkokin saa viimeistään aamukahvilla jotain hyvää. Ja se tie miehen sydämeen, vai miten se meni...

Saunaan/vaahtokylpyyn/hemmottelusuihkuun kuorintoineen, sit naamio nassuun, kynsienhoito, pari lasia viiniä, kynttilänvaloa ja hyvä leffa.. mulle olis ainakin unelmailta tollainen jos joskus sais olla yksin kotona!!

Alkuperäinen kirjoittaja huoooohhh:
Alkuperäinen kirjoittaja hide ko pääsis itsekki:
ootko yksin tai lapsien kanssa tai mistä päin olet ? lähtisitkö itsekses tai frendis kanssa viihteelle lefaan ja parille ? =)

Yksin olen..Muksut mummolla..Lähtisin muuten viihteelle,mutta en saa ketään mukaan edes elokuviin! Ei löydy hoitajia kavereiden lapsille

Missä päin suomea asut? Mä voisin lähtee sun kans johonkin iltaa viettämään:)

Yhteistyössä