? ?? Vieras 18.11.2011 #1 kauhee leipomavimma olis ja huomenna ajattelin leipoa. olisko vinkkejä mitä tekisin?
J "juu" Vieras 18.11.2011 #3 kaikka palstamammat hyökkää ehottamaan mokkapaloja... mutta leivo vaikka juustosarvia ja toscakakkua.
kaikka palstamammat hyökkää ehottamaan mokkapaloja... mutta leivo vaikka juustosarvia ja toscakakkua.
N "ninnananna" Vieras 18.11.2011 #4 tosca jutut on ihania....rahkapiirakkaa on tullut itse nyt tehtyä....helppo ja nami.
K kookosta Aktiivinen jäsen 02.02.2007 18 491 0 36 18.11.2011 #5 Mun teki yks ilta mieli marjatorttua ja löysin tällasen ohjeen Reseptit > ruokaohje: Helppo marjapiirakka - Kotikokki.net Ensimmäistä kertaa onnistuin tekemään marjatortun missä keskustakin oli paistunut marjojen alta ja oli kyllä mielettömän hyvää
Mun teki yks ilta mieli marjatorttua ja löysin tällasen ohjeen Reseptit > ruokaohje: Helppo marjapiirakka - Kotikokki.net Ensimmäistä kertaa onnistuin tekemään marjatortun missä keskustakin oli paistunut marjojen alta ja oli kyllä mielettömän hyvää
S sunnuntaita odotellessa Vieras 18.11.2011 #6 Mun on pakko leipoo niitä mokkapaloja kun kuulemma LAPSILLA ON OIKEUS SAADA MOKKAPALOJA
P porkkanapiirakkaa, Vieras 18.11.2011 #7 daim/pätkis kuivakakkua,laku-hyytelökakkua,suolaisia hyrriä,joulutorttuja ,piimähyytelökakkua,munakasrullaa tms
daim/pätkis kuivakakkua,laku-hyytelökakkua,suolaisia hyrriä,joulutorttuja ,piimähyytelökakkua,munakasrullaa tms