Mitä teette illalla? EI POLIISI-juttuja PLIIIIS!!!!!

No niin.

Ostin tänään 5l mansikoita ja osan niistä syön kolmen poikani kanssa tuossa iltasella, Flora Vispillä kuorrutettuna. Mies on hoitamassa erään urheilutapahtuman tulospalvelua, joten hällä menee myöhään, pitänee sille kumminkin muutama mansikka jättää...:D Sit kun saan pojat iltasadun jälkimainingeissa nukkumaan, katon varmaan dvd:ltä Ylpeys ja ennakkoluuloa.

Eli ei mitään erikoista, kun lenkilläkin pääsin käymään jo aamusta, nyt kun on miehen kesäloma.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Eewok:
Vietiin toinen pojista mammalle, nyt on kämppä hiljainen joten ukko alkoi mököttämään. Joten minä.. palstailen! Tekis mieli ottaa yks olut v*tutukseen.. :kieh:

Ota olut, tai lopeta palstailu hetkeksi, ja mee kutitteleen ukkoas.

Kokeillaan.. En kyllä taas haluis olla se joka alkaa selvittämään ku mun mielestä minä en edes ole riidellyt.. No, katotaan jos lepyn tästä hetken päästä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
[
Ja tämä riittää minulle oikein hyvin :p Sellanen Seksipeto se on että antaisin hälle pillua vaikka ois 5vaimoa :laugh:

Sä oot idiootti. Itsekin panin varatun miehen kanssa, mutta en koskaan olis siitä tyypistä noin täällä kirjoittanu.

No, höh :D. Antaa heilan olla rauhassa. Mitä enemmän sitä huomio, sen enemmän provosoi. Ja, siis...Pelkkää unelmointia. Ei kai siitä nyt muuten tommosta haloota olis :D

Jaa, mitähän sitä tekisi? Varmaan valmistetaan miehen kanssa nuo Cordon Bleut ja valkkaripotut ja telmitään pikkuisen kanssa. Vähän palstailua ja sitten suihkun kautta uinumaan että jaksaa herätä aamulla töihin. Ihan basic ilta.

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Voisin laittaa poliisille viestiä että jättää hetkeksi vaimonsa ja tulee minua naimaan :p Ja työvaatteet mukaan!! |O :heart: :D

Niinpä kun sä oot sille VAIN pelkkä reikä jota käydään panemassa. Susta nyt mitään muuta kaipakkaan, näkeehän sen jo siittä koska on perheensä kanssa.

Ja tämä riittää minulle oikein hyvin :p Sellanen Seksipeto se on että antaisin hälle pillua vaikka ois 5vaimoa :laugh:

tykkätsä tummista vai vaaleista poliiseista, heila? mä tykkään tummista ja tulisista!

Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:
Mä voisin mieluusti lähteä synnyttämään, mutta koska veikkaan, ettei tuu tapahtumaan niin varmaan katon tehiksen ja kadonneet jahka saan kundin ensin nukkumaan

oon tietty mun ihana poliisin kanssa illan;)

Ettekö älyä, kuinka Heila vedättää. Ja heti lähdette mukaan parkumaan "säälittävää heila, sä olet pelkkä reikä -kommenttejanne." Ja Heilaa naurattaa herkkänahkaisuutenne.

toivottavasti saan katsottua pari lempisarjaa ja jos söis oikein kunnolla jotain. viime yön unet oli niin naftit että unimaa kutsuu varmasti hyvissä ajoin mikääli vaan lapset nukahtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Poliisi:
Ettekö älyä, kuinka Heila vedättää. Ja heti lähdette mukaan parkumaan "säälittävää heila, sä olet pelkkä reikä -kommenttejanne." Ja Heilaa naurattaa herkkänahkaisuutenne.

Vihdoinkin joku tajusi!!!!!!! :laugh: :laugh: :wave:

Eikohan se tamakin ilta mene paikkoja kuntoon laitellessa, eilisen kontin tyhjentamisen jalkeen. Uskonpuute meinaa tulla. On se kamalaa muuttaa isommasta pienempaan |O

Saunassa kylla aion kayda jossain vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Poliisi:

Mitä herkkänahkaisuutta siinä on jos sanoo jonku olevan pelkkä reikä? Oon mäkin ollut joskus pelkkä reikä ja kyllä tiesin sen jo silloin. Tosin siihen en enään alkas ite.

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Voisin laittaa poliisille viestiä että jättää hetkeksi vaimonsa ja tulee minua naimaan :p Ja työvaatteet mukaan!! |O :heart: :D

Niinpä kun sä oot sille VAIN pelkkä reikä jota käydään panemassa. Susta nyt mitään muuta kaipakkaan, näkeehän sen jo siittä koska on perheensä kanssa.

tykkätsä tummista vai vaaleista poliiseista, heila? mä tykkään tummista ja tulisista!

Kuten jo sanoin,mitään muuta kuin poliisin rakastelutaitoja en täällä ole kertonut enkä tule kertomaankaan :wave: ;)

Kohta pitäis mennä terassi pesemään (kunhan ensin sais rojut poissieltä).
Soitan pojan kotiin joskus ysin pintaan.Sit mennän saunaan sen kanssa ja varmaan jotai niltapalaa pitäis kehitellä...tiiä vielä mitä :attn:

Yhteistyössä