KOtihommia on ihan liikaa, ja huutavat lapset.
Jos jotain luksusta iltaan niin kattois kadonneet ja söis mansikoita
Jos jotain luksusta iltaan niin kattois kadonneet ja söis mansikoita
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Eewok:Vietiin toinen pojista mammalle, nyt on kämppä hiljainen joten ukko alkoi mököttämään. Joten minä.. palstailen! Tekis mieli ottaa yks olut v*tutukseen.. :kieh:
Ota olut, tai lopeta palstailu hetkeksi, ja mee kutitteleen ukkoas.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:[
Ja tämä riittää minulle oikein hyvinSellanen Seksipeto se on että antaisin hälle pillua vaikka ois 5vaimoa
![]()
Sä oot idiootti. Itsekin panin varatun miehen kanssa, mutta en koskaan olis siitä tyypistä noin täällä kirjoittanu.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja hah:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Voisin laittaa poliisille viestiä että jättää hetkeksi vaimonsa ja tulee minua naimaanJa työvaatteet mukaan!! |O :heart:
![]()
Niinpä kun sä oot sille VAIN pelkkä reikä jota käydään panemassa. Susta nyt mitään muuta kaipakkaan, näkeehän sen jo siittä koska on perheensä kanssa.
Ja tämä riittää minulle oikein hyvinSellanen Seksipeto se on että antaisin hälle pillua vaikka ois 5vaimoa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:Mä voisin mieluusti lähteä synnyttämään, mutta koska veikkaan, ettei tuu tapahtumaan niin varmaan katon tehiksen ja kadonneet jahka saan kundin ensin nukkumaan
Alkuperäinen kirjoittaja Poliisi:Ettekö älyä, kuinka Heila vedättää. Ja heti lähdette mukaan parkumaan "säälittävää heila, sä olet pelkkä reikä -kommenttejanne." Ja Heilaa naurattaa herkkänahkaisuutenne.
Alkuperäinen kirjoittaja Poliisi:Ettekö älyä, kuinka Heila vedättää. Ja heti lähdette mukaan parkumaan "säälittävää heila, sä olet pelkkä reikä -kommenttejanne." Ja Heilaa naurattaa herkkänahkaisuutenne.
Alkuperäinen kirjoittaja minna:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja hah:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Voisin laittaa poliisille viestiä että jättää hetkeksi vaimonsa ja tulee minua naimaanJa työvaatteet mukaan!! |O :heart:
![]()
Niinpä kun sä oot sille VAIN pelkkä reikä jota käydään panemassa. Susta nyt mitään muuta kaipakkaan, näkeehän sen jo siittä koska on perheensä kanssa.
![]()
tykkätsä tummista vai vaaleista poliiseista, heila? mä tykkään tummista ja tulisista!