Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Voisin laittaa poliisille viestiä että jättää hetkeksi vaimonsa ja tulee minua naimaanJa työvaatteet mukaan!! |O :heart:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Voisin laittaa poliisille viestiä että jättää hetkeksi vaimonsa ja tulee minua naimaanJa työvaatteet mukaan!! |O :heart:
![]()
tiedäkkö että sä teet noilla kirjoituksillas itestäs todella typerän ja ala-arvoisen
:/
Alkuperäinen kirjoittaja Eewok:Vietiin toinen pojista mammalle, nyt on kämppä hiljainen joten ukko alkoi mököttämään. Joten minä.. palstailen! Tekis mieli ottaa yks olut v*tutukseen.. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Voisin laittaa poliisille viestiä että jättää hetkeksi vaimonsa ja tulee minua naimaanJa työvaatteet mukaan!! |O :heart:
![]()
Niinpä kun sä oot sille VAIN pelkkä reikä jota käydään panemassa. Susta nyt mitään muuta kaipakkaan, näkeehän sen jo siittä koska on perheensä kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Voisin laittaa poliisille viestiä että jättää hetkeksi vaimonsa ja tulee minua naimaanJa työvaatteet mukaan!! |O :heart:
![]()
tiedäkkö että sä teet noilla kirjoituksillas itestäs todella typerän ja ala-arvoisen
:/
En haluaisi olla ilkeä, mutta sama fiilis kun edellä vastanneella. Ihan kun joku teini kirjoittelis noita, joku ihan kakara joka on NIIIIIN onnellinen kun vihdoin on löytänyt "miehen", ja vieläpä poliisin.
Miehen ammattiko antaa kiksejä, vai pitäisikö sen herättää kunnioitusta? Kateutta?
(mä en ainakaan tajua mitä hienoa se on että mies on skoude? Siis mitä erityisen siistiä siinä on? )
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:[
Ja tämä riittää minulle oikein hyvinSellanen Seksipeto se on että antaisin hälle pillua vaikka ois 5vaimoa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja hah:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Voisin laittaa poliisille viestiä että jättää hetkeksi vaimonsa ja tulee minua naimaanJa työvaatteet mukaan!! |O :heart:
![]()
Niinpä kun sä oot sille VAIN pelkkä reikä jota käydään panemassa. Susta nyt mitään muuta kaipakkaan, näkeehän sen jo siittä koska on perheensä kanssa.
Ja tämä riittää minulle oikein hyvinSellanen Seksipeto se on että antaisin hälle pillua vaikka ois 5vaimoa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja hah:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Voisin laittaa poliisille viestiä että jättää hetkeksi vaimonsa ja tulee minua naimaanJa työvaatteet mukaan!! |O :heart:
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:En tiiä kuuluuko tämäkään tähän ketjuun, kun varmaan mun illastani tulee normaali arki-ilta. Vähän palstailua, vähän tv:tä ja jotain tavallista iltapalaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mää:laitan kohta sähköpostia sinne Suomussalmen poliisiasemalle ja pistän liitetiedostoina menemään mukaan muutaman Heilan alottaman ketjun. Otsakkeeksi sit, että Sinä varattu poliisimies, joka nait suomussalmelaista yh:ta. Ja viestiksi, että luepa, mitä panosi siusta kirjoittelee
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:En tiiä kuuluuko tämäkään tähän ketjuun, kun varmaan mun illastani tulee normaali arki-ilta. Vähän palstailua, vähän tv:tä ja jotain tavallista iltapalaa.
Mitä iltapalaa, mun on nälkä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:[
![]()
Sä oot idiootti. Itsekin panin varatun miehen kanssa, mutta en koskaan olis siitä tyypistä noin täällä kirjoittanu.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Voisin laittaa poliisille viestiä että jättää hetkeksi vaimonsa ja tulee minua naimaanJa työvaatteet mukaan!! |O :heart:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mää:laitan kohta sähköpostia sinne Suomussalmen poliisiasemalle ja pistän liitetiedostoina menemään mukaan muutaman Heilan alottaman ketjun. Otsakkeeksi sit, että Sinä varattu poliisimies, joka nait suomussalmelaista yh:ta. Ja viestiksi, että luepa, mitä panosi siusta kirjoittelee.
Mun serkku on töissä tuolla; ja oon tehnyt kans kyselyjä vähän... mutta niinhän sitä sanotaan että kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:[
Aivan,ja huomaatko millanen nainen sinusta KKK on tullut nyt vanhemmiten?Vinkki:liittyy siihen miehen vaimoon jonka mies otti sinut toiseksi naiseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:[
Leipää ja jotain sen päälle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:Leipää ja jotain sen päälle![]()
Toimii aina![]()