Mitä teette illalla? EI POLIISI-juttuja PLIIIIS!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Voisin laittaa poliisille viestiä että jättää hetkeksi vaimonsa ja tulee minua naimaan :p Ja työvaatteet mukaan!! |O :heart: :D

Niinpä kun sä oot sille VAIN pelkkä reikä jota käydään panemassa. Susta nyt mitään muuta kaipakkaan, näkeehän sen jo siittä koska on perheensä kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Voisin laittaa poliisille viestiä että jättää hetkeksi vaimonsa ja tulee minua naimaan :p Ja työvaatteet mukaan!! |O :heart: :D

tiedäkkö että sä teet noilla kirjoituksillas itestäs todella typerän ja ala-arvoisen
:/

En haluaisi olla ilkeä, mutta sama fiilis kun edellä vastanneella. Ihan kun joku teini kirjoittelis noita, joku ihan kakara joka on NIIIIIN onnellinen kun vihdoin on löytänyt "miehen", ja vieläpä poliisin.
Miehen ammattiko antaa kiksejä, vai pitäisikö sen herättää kunnioitusta? Kateutta?

(mä en ainakaan tajua mitä hienoa se on että mies on skoude? Siis mitä erityisen siistiä siinä on? )

Alkuperäinen kirjoittaja hah:

Niinpä kun sä oot sille VAIN pelkkä reikä jota käydään panemassa. Susta nyt mitään muuta kaipakkaan, näkeehän sen jo siittä koska on perheensä kanssa.

Ja tämä riittää minulle oikein hyvin :p Sellanen Seksipeto se on että antaisin hälle pillua vaikka ois 5vaimoa :laugh:

laitan kohta sähköpostia sinne Suomussalmen poliisiasemalle ja pistän liitetiedostoina menemään mukaan muutaman Heilan alottaman ketjun. Otsakkeeksi sit, että Sinä varattu poliisimies, joka nait suomussalmelaista yh:ta. Ja viestiksi, että luepa, mitä panosi siusta kirjoittelee.

Anteeksi KKK! Ei tää kuulunu tähän ketjuun, mutta mä nään punasta tuosta H:sta, joka tunkee joka ketjuun jauhamaan tota samaa! :headwall:
Vastaan sun kysymykseen, kun olen rauhoittunut....

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:

tiedäkkö että sä teet noilla kirjoituksillas itestäs todella typerän ja ala-arvoisen
:/

En haluaisi olla ilkeä, mutta sama fiilis kun edellä vastanneella. Ihan kun joku teini kirjoittelis noita, joku ihan kakara joka on NIIIIIN onnellinen kun vihdoin on löytänyt "miehen", ja vieläpä poliisin.
Miehen ammattiko antaa kiksejä, vai pitäisikö sen herättää kunnioitusta? Kateutta?

(mä en ainakaan tajua mitä hienoa se on että mies on skoude? Siis mitä erityisen siistiä siinä on? )

Ei siinä olekaan mitään erityisen hienoa. Pitkiä työvuoroja tekevät, viikonloput usein töissä ja palkassakin olisi toivomisen varaa. Mutta valtion leipä on pitkä mutta kapea.

Ja tämä riittää minulle oikein hyvin :p Sellanen Seksipeto se on että antaisin hälle pillua vaikka ois 5vaimoa :laugh:

Anna ihmeessä vielä kun kerkeet.. kohta sillä on jo uus kierroksessa

Sä oot oksettava.

Alkuperäinen kirjoittaja Mää:
laitan kohta sähköpostia sinne Suomussalmen poliisiasemalle ja pistän liitetiedostoina menemään mukaan muutaman Heilan alottaman ketjun. Otsakkeeksi sit, että Sinä varattu poliisimies, joka nait suomussalmelaista yh:ta. Ja viestiksi, että luepa, mitä panosi siusta kirjoittelee

et uskalla, lupaat vaan :D :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
En tiiä kuuluuko tämäkään tähän ketjuun, kun varmaan mun illastani tulee normaali arki-ilta. Vähän palstailua, vähän tv:tä ja jotain tavallista iltapalaa.

Mitä iltapalaa, mun on nälkä?

Leipää ja jotain sen päälle :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
[

Sä oot idiootti. Itsekin panin varatun miehen kanssa, mutta en koskaan olis siitä tyypistä noin täällä kirjoittanu.

Aivan,ja huomaatko millanen nainen sinusta KKK on tullut nyt vanhemmiten?Vinkki:liittyy siihen miehen vaimoon jonka mies otti sinut toiseksi naiseksi ;)

Sitä samaa kun melkeinpä joka ilta; pyykit, astiat, imurointi ja lattioidenpesu ja lasten iltapuuhat. Sit kun pienet ja mies nukkuu, istun tässä "hetken" jonka jälkeen katson teharin ja rimiksen ja yritän saada pään tyynyyn :snotty:

että hänen vaimonsa lukee tätä palstaa. Kyllä naiset osaa laskea 1+1=2 noh heilan mielestä se on kolme. Tosi hienoa että olet löytänyt varatun miehen jolla on kait kurjaa ja yksinäistä avioliitossaan. Noh näin se sulle varmaan kertoo totuus on aina hiukan toinen:)

Alkuperäinen kirjoittaja Mää:
laitan kohta sähköpostia sinne Suomussalmen poliisiasemalle ja pistän liitetiedostoina menemään mukaan muutaman Heilan alottaman ketjun. Otsakkeeksi sit, että Sinä varattu poliisimies, joka nait suomussalmelaista yh:ta. Ja viestiksi, että luepa, mitä panosi siusta kirjoittelee.

Mun serkku on töissä tuolla; ja oon tehnyt kans kyselyjä vähän... mutta niinhän sitä sanotaan että kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön

Yhteistyössä