mitä teet työksesi, palkka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm.:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kouluttaja / esimies 3300 + matkat/päivärahat. Nettona käteen jää yleensä n. 4000-5000euroa.
Koulutuksena kaksi ylempää korkeakoulututkintoa.

Matkakulut eivät ole palkkaa, vaan ihan aiheutuvien kulujen korvaamista.

Kotimaan päiväraha on 32e -> kuussa max 650e käteen. Ulkomailla enemmän, esim Japani 72e -> max 1440 kuussa.

En usko oikein sinun nettotulojen oevan realistisia 3300euron bruttopalkalla.

tajuta... Esim mä saan osittaista päivärahaa matkoista kun ajoa tulee paljon

Alkuperäinen kirjoittaja Et tainnu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm.:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kouluttaja / esimies 3300 + matkat/päivärahat. Nettona käteen jää yleensä n. 4000-5000euroa.
Koulutuksena kaksi ylempää korkeakoulututkintoa.

Matkakulut eivät ole palkkaa, vaan ihan aiheutuvien kulujen korvaamista.

Kotimaan päiväraha on 32e -> kuussa max 650e käteen. Ulkomailla enemmän, esim Japani 72e -> max 1440 kuussa.

En usko oikein sinun nettotulojen oevan realistisia 3300euron bruttopalkalla.

tajuta... Esim mä saan osittaista päivärahaa matkoista kun ajoa tulee paljon

Hei ottakaa huomioon, että kaksi korkeakoulututkintoa vaatii runsaasti opiskelua, eli tällöin ei ole useimmiten kyennyt tienaamaan täysipäiväisesti, samalla kun esim. peruskoulusta muutaman vuoden ammattiopinnoilla on päässyt tienaamaan kokopäiväisesti jo alle parikymppisestä. Siinä on kiinniottamista.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mä teen mainoksia, palkka rippuu sopimuksesta eli siitä mitä saan pyydettyä ja kuinka laajasta kampanjasta on kyse, mun palkka on kuitenkin pisara meressä jos telkkariin esim tehdään

Paljon saat noin suunnilleen (eli n1000 vai n5000e) ja mitä tää työ periaatteessa sisältää, miten oot kouluttautunu?
Sori, mua vaan kiinnostais tää ala hirveesti mut mistää ei tunnu löytyvän tietoo :<

Solicitors usually are not welcome for the property or home or even within the vehicle structure-report those to security quickly prentice capital Really should The apple company Challenging Core Lovers Always be Referred to as Apple company Cores? michael zimmerman prentice capital Almost all hedge money in the usa tend to be found on the Eastern side Seacoast. The majority are based throughout Ny city or even Greenwich, CT. Chicago, IL will be an additional huge middle. Due to the comparatively modest dimensions when it comes to staff, they tend not to have established signing up daily activities regarding current graduates and could outsource high of his or her selecting. Social networking as well as tolerance provide you with the finest possibilities for job.

Alkuperäinen kirjoittaja Puhelinmyyjä;12972423:
Enpä oo kuullut YHDESTÄKÄÄN puhelinmyyntifirmasta jossa pohjapalkka olisi tuollainen....

Kuopiossa vaikka kuinka monta paikkaa missä takuupalkka 1400-1500€ Ja ainakin yksi puhelinmyynti firma missä pohjapalkka 1500€

Erikoissairaanhoidossa, peruspalkka 2290e + lisät, keskimäärin brutto kk tulot palkkalaskelman mukaan 2900e/kk. Käteen jää verojen jälkeen 1500-2000e riippuen lisien määrästä. Sanoisin että hyvä palkka on sitten kun käteen jää verojen jälkeen 2500e. Mun tili menee kokonaan laskuihin, mies hoitaa taloudessa ruokaostokset ja auton. Ei tällä palkalla tehä ulkomaanmatkoja. Juu työssä on hyvät ja huonot puolet, ehkä enemmän huonoja joten alan vaihto edessä. Eikun vaan lisää hoitajia espanjasta ja lääkäreitä venäjältä. Tulee hyvää hoitoa kun ei osaa hoitsu eikä lääkäri puhua/kirjoittaa.

Ihanaa, että joidenkin mielestä päivärahat ja matkakorvaukset ovat lähinnä palkan lisää. Juu ei todellakaan ole, vaan ne ovat verottomia kulukorvauksia. Ilman kulujahan näitä "etuuksia" ei pitäisi saada. Matkustaminen vaatii yleensä autolla ajoa ja siitä on todellakin kuluja. Kulujen lisäksi vielä vielä aikaa melko paljon, jos meinaa kilometrikorvauksia saada paljon. Monilla aloilla, kun ei matka-ajasta makseta kuitenkaan palkkaa. Mun mielestä palkkakyselyssä on täysin turhaa edes ilmoittaa mitään kulukorvauksia.

Yhteistyössä