P
Perhoinen84
Vieras
tää joka vuotinen ongelma,mitä tehdä ja missä.
Pari viimeistä joulua ollaan oltu kotona ja sukulaiset on tullut meillä käymään.
Pitäiskö sitä olla tämäkin joulu kotona ja pyytää taas vieraita meille.
Mitä te muut teette?
Onko kukaan koskaan mennyt esim.laivalle jouluksi?
Pari viimeistä joulua ollaan oltu kotona ja sukulaiset on tullut meillä käymään.
Pitäiskö sitä olla tämäkin joulu kotona ja pyytää taas vieraita meille.
Mitä te muut teette?
Onko kukaan koskaan mennyt esim.laivalle jouluksi?