G: Mitä sulla on juuri nyt päälläsi ja missä olet?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehen vanha virttynyt t-paita, legginsit ja villasukat. Täytyy alkaa ehostautua kaupungille, kun kohta on luvassa joululounas siistissä ravintolassa siistissä seurassa. :)
 
Alusvaatteet, mustat leveälahkeiset trikoohousut ja tummanharmaa pitkähihainen t-paita
paljaat varpaat ja olen kotona viellä, puolen tunnin päästä vaihdan farkkuihin ja johonkin
nättiin puseroon, lähetään anopin luo syömään. :)
 

Yhteistyössä