Mitä teet jouluna/missä olet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perhoinen84

Vieras
tää joka vuotinen ongelma,mitä tehdä ja missä.
Pari viimeistä joulua ollaan oltu kotona ja sukulaiset on tullut meillä käymään.
Pitäiskö sitä olla tämäkin joulu kotona ja pyytää taas vieraita meille.
Mitä te muut teette?
Onko kukaan koskaan mennyt esim.laivalle jouluksi?

mun ja miehen vanhemmat tulee meille,tulee ihana joulu ainakin lapsille :D
ennen ollaan oltu jommankumman vanhemmilla.yleensä niin että aattona käyty ensin joulupuurolla miehen vanhemmilla kun aamulla on viälä selvinpäin.. ja ilta sitten mun vanhemmilla.sitten joulupäivänä miehenporukoilla syömässä vaikka onkin ollu humalassa..nopee visiitti ja tapaninpäivänä mun vanhemmilla.
nyt miehenvanhemmat on jo lopettanu juomisen,hyvä juttu.

Jouluaatto ollaan kotona oman perheen kesken,käydään joulusaunassa,joulukirkossa ja ollaan vaan rauhassa.Illalla tulee joulupukki niin ja tietysti syödään hyvin :p .Joulupäivänä on yleensä käyty anoppilassa syömässä,sinne tulee myös miehen 2 veljeä perheineen.Tapaninpäivänä käydään sitten mun vanhemmilla syömässä,sinne tulee myös mun veli perheineen.Joulukukat käydään viemässä aaton aattona ettei tarvitse aattona lähtee kotoa minnekkään.

päätettiin ettei mennä minnekään. eka joulu ihan omassa kodissa. tähän asti aina ollut-oltu minun vanhemmilla. ei se niin ihmeelliseltä tunnu kun istutaan äiti, isä ja minä kolmestaan kinkun ympärillä. tänä vuonna näin. ja taas ensi vuonna uudet suunnitelmat. ajattelin myös ettei lähdetä missään edes käymään kun menee muutenkin hermo sukulaisiin kun eivät tule koskaan kylään. et jos nyt edes pääsisivätten.

Aatto vietetään oman perheen kans kotona, rauhoitutaan joulun viettoon (perinne ). Joulupäivänä tulee näillä näkymin 5 aikuisvierasta meille syömään. Tapaninpäivänä sit lähdetään varmaankin mummolaan.

Kotona aattona jolloin meille tulee appi ja anoppi sekä omat vanhemmat, joulupäivänä mennään mun mummuille ja papoille käymään ja tapanina miehen mummuille ja ukeille.

Mulla tulee mieleen viime joulun alusaika ku oli samanlainen kysely...
joku oli vissiin jo kyllästy ku kai niitä oli ollut jo useita niin kirjoitti niin huvittavan stoorin ja se meni jotenki näin et,
Meidän perhe menee exän kummien luokse jonne tulee exä uuden perheensä kanssa ja jokaikisen vanhemmat ja sisarrukset uusista ja vanhoista liitoista ja mummot ja papat joka suunnalta...se oli niin makia tarina et naurattaa vieläki,oikee sekameteli-soppa jos totta ois ollu...

Yhteistyössä