Viimeaikoina. Noh mun aamu alkoi huonosti nukuin joku 4-5 tuntii. Noh sit menin keittiöön ja kattila jonka olin jättänyt täyteen vettä olikin päästänyt kaiken läpitte ja jouduinkin siivoomaan ne paskat pois ei todellakaan huvita heti kun herää ni alkaa siivoomaan. Noh sit oli niin et ku laitan yöks kännyn laturiin ja aamul aattelin jes voin kuunnella musaa. Ni laturin paska ei ollutkaan ladannut ja akku minimaalinen ku aattelin et voi kuunnella musaa edes ko olin lähös ulos tuulettumaan heti aamusta mut sekin meni ku ei ollu akkua ni vitutti vaan. Ja se harmittaa myös et en oo viime päivinä nähnyt unia jotenkin leffat yöllä siis unet on aina mukavii. Mut nyt ei yhtään oo tullu unia