mitä teen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnlyDreamer?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

OnlyDreamer?

Vieras
miehen kanssa johon minulla on tällä hetkellä ns.kevytsuhde.
meillä on, silloin kun tavataan, oikein kivaa yhdessä. muina aikoina viesteilemme ja soittelemme kuulumisia. puhumme kaikenlaisista asioista. kummallakin on oma asunto, omia kavereita jne.
välillä voidaan olla päivittäin tekemisissä, välillä voi mennä pari kolmekin päivää väliä kun ollaan yhteyksissä. tapaillaan jotakuin 2viikon välein. tällä hetkellä tuntuu että tällainen asetelma sopii ainakin minulle, koska työ pitää aika kiireisenä meitä molempia.
toki on niitäkin hetkiä ollut kun miettii onko tällaisessa mitään järkeä ja kannattaako koko suhdetta jatkaa jos voimme tapailla niin harvoin. kumpikin kuitenkin haluaisi tavata useammin, mutta tilanteiden vuoksi se on mahdotonta.
ja jostakin syystä tämä juttu kuitenkin jatkuu... (;
tässä nyt alustavaa tietoa tilanteestani, olisi kiva kuulla onko muita samanlaisissa tilanteissa ja miten sen kanssa olette menneet?!?!?

Jos molemmat tyydytte tollaseen deittailuun,hyvä niin.Jos olette nuoria ja haluatte perustaa perheen,silloin käykää funtsaamaan vakavissanne.Koska haluatte tavata toisianne,tehkää radikaali ratkaisu.Tavatkaa ja olkaa yhdessä vaikka täyspäiväisesti.

Omaa seurusteluaikaa muistellen. Vuodenverran tapailtiin 2:n viikon välein. Välillä soitettiin ja läheteltiin kirjeitä. Jonka jälkeen muutettiin samankatonalle, jossa oltu 28 vuotta. Joten eikun yhteen vaan jos siltä tuntuu.

Ei suhteelle ole mitään "laillista" kriteeriä kuinka usein pitäisi tavat tai olla yhteydessä vaikka oltaisiin naimisissa ja samassa osoitteessa virallisesti. Silti se voi toimia. Minä ole ollut naimisissa viisitoista vuotta miehen kanssa joka on vähintään kolmasosan vuodesta ulkomailla, usein enemmänkin. Hyvä niin. Minulla on omat työni ja harrastukseni. Sosiaalinen elämäni on aktiivista ja jos totta puhutaan olen niin tottunut tähän järjestelyyn ja omaan aikaani, että kun mieheni jos mieheni on useamman kuukauden yhteen menoon kotona ja töissä täällä kotimaassa ahdistun. Nautin hänen näkemisestään, kun hän palaa kotiin, mutta nautin myös omasta ajatani ja tilastani. Tämä sopii meille, vaikkei tämä mikään kevytsuhde olekaan vaan ihka oikea avioliitto.

Yhteistyössä