Ä
ärsyttää
Vieras
Ma iltana mies oli seksiä vailla. En jaksanut, rankkaa ollu töissä ja tietää muutenkin et ma on mulla pyhitetty Grayn anatomialle. Ja näin myös sanoin; en jaksa, väsyttää, katon nyt tän. No, mies kimpaantu ja painu sohvalle. Jota en edelleenkään jaksa ymmärtää. (Useamminkin on siis sohvalle painunut). No, sen jälkeen ei oo mitään puhunut, kuin ihan pakolliset. Ja ajattelin että en oo minä joka (taas) menee sovintoa tekemään. Nukkunut myös yönsä sohvalla. Tänään en enää jaksanut mykkäkoulua ja yritin puhua normaalisti, mutta ei mitään edistystä. Sanoin vaan äsken nukkumaan lähtiessä, että tulee kertomaan kun haluaa lopettaa äkäilyn ja alkaa taas keskustelemaan asioista.
Mä en tän erittäin stressaavan elämäntilanteeni aikana, mikä nyt päällä, jaksa tämmöstä typerää mmykkäkoulua. Mut ei kai se mun homma oo uudelleen mennä hieromaan sovintoa? Mitä teen? Ja ikää meillä on pitkälle yli 30 ja lapsia ja raskaana oon. Ei se nyt ennen tommonen oo ollu, ettei pääse noin typerästä asiasta yli. Huoh. Stressaa nyt tääkin vielä ja viikonloppuna ois tarkotus olla meillä juhlat. Ihana yhdessä laittaa ja siivota.
Mä en tän erittäin stressaavan elämäntilanteeni aikana, mikä nyt päällä, jaksa tämmöstä typerää mmykkäkoulua. Mut ei kai se mun homma oo uudelleen mennä hieromaan sovintoa? Mitä teen? Ja ikää meillä on pitkälle yli 30 ja lapsia ja raskaana oon. Ei se nyt ennen tommonen oo ollu, ettei pääse noin typerästä asiasta yli. Huoh. Stressaa nyt tääkin vielä ja viikonloppuna ois tarkotus olla meillä juhlat. Ihana yhdessä laittaa ja siivota.