Mitä teen? Vinkkejä? Mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
Ma iltana mies oli seksiä vailla. En jaksanut, rankkaa ollu töissä ja tietää muutenkin et ma on mulla pyhitetty Grayn anatomialle. Ja näin myös sanoin; en jaksa, väsyttää, katon nyt tän. No, mies kimpaantu ja painu sohvalle. Jota en edelleenkään jaksa ymmärtää. (Useamminkin on siis sohvalle painunut). No, sen jälkeen ei oo mitään puhunut, kuin ihan pakolliset. Ja ajattelin että en oo minä joka (taas) menee sovintoa tekemään. Nukkunut myös yönsä sohvalla. Tänään en enää jaksanut mykkäkoulua ja yritin puhua normaalisti, mutta ei mitään edistystä. Sanoin vaan äsken nukkumaan lähtiessä, että tulee kertomaan kun haluaa lopettaa äkäilyn ja alkaa taas keskustelemaan asioista.

Mä en tän erittäin stressaavan elämäntilanteeni aikana, mikä nyt päällä, jaksa tämmöstä typerää mmykkäkoulua. Mut ei kai se mun homma oo uudelleen mennä hieromaan sovintoa? Mitä teen? Ja ikää meillä on pitkälle yli 30 ja lapsia ja raskaana oon. Ei se nyt ennen tommonen oo ollu, ettei pääse noin typerästä asiasta yli. Huoh. Stressaa nyt tääkin vielä ja viikonloppuna ois tarkotus olla meillä juhlat. Ihana yhdessä laittaa ja siivota.

Kuulostaa tutulta. Meillä oli noin, että jos minä en tehnyt sovintoa niin kukaan ei tehnyt. Aina oli kiinni siitä, kuinka pitkään jaksoin miehen mököttämistä. Vedettiin lapsen ylioppilasjuhlatkin niin, että olisimme voineet tappaa toisemme. (Voi voi, millaiset näyttelijät maailma meissä menettääkään!?! )

Juhlien jälkeen vedin asian pöydälle. Asetin miehen puun ja kuoren väliin: jos muutosta ei tule, niin turha tulla itkemään kun minä lähden muualle. Yli 30 vuotta olen katsonut kun mies mököttää milloin mistäkin. Sanoin, että olen liian vanha tuollaiseen peliin. Jos mies ei saa suutaan auki, ei osaa pyytää anteeksi kun tekee typeryyksiä eikä osaa käyttäytyä kuin aikuisen pitäisi niin MIKSI MINUN PITÄISI?

Kävimme muutaman kerran parisuhdeluennoilla. Nyt on mennyt viitisen vuotta tuosta hetkestä kun nostin asian pöydälle. Yllättävän hyvin on mennyt: mies tiedostaa käyttäytymisensä ja osaa viheltää pelin poikki siinä vaiheessa kuin aiemmin olisi aloittanut mykkäkoulun.

Mykkäkoulu on opittu käyttäytymismalli: usein lapsuudenkodista tulee malli mykkäkoululle.

Kuulostaa tutulta. Meillä oli noin, että jos minä en tehnyt sovintoa niin kukaan ei tehnyt. Aina oli kiinni siitä, kuinka pitkään jaksoin miehen mököttämistä. Vedettiin lapsen ylioppilasjuhlatkin niin, että olisimme voineet tappaa toisemme. (Voi voi, millaiset näyttelijät maailma meissä menettääkään!?! )

Juhlien jälkeen vedin asian pöydälle. Asetin miehen puun ja kuoren väliin: jos muutosta ei tule, niin turha tulla itkemään kun minä lähden muualle. Yli 30 vuotta olen katsonut kun mies mököttää milloin mistäkin. Sanoin, että olen liian vanha tuollaiseen peliin. Jos mies ei saa suutaan auki, ei osaa pyytää anteeksi kun tekee typeryyksiä eikä osaa käyttäytyä kuin aikuisen pitäisi niin MIKSI MINUN PITÄISI?

Kävimme muutaman kerran parisuhdeluennoilla. Nyt on mennyt viitisen vuotta tuosta hetkestä kun nostin asian pöydälle. Yllättävän hyvin on mennyt: mies tiedostaa käyttäytymisensä ja osaa viheltää pelin poikki siinä vaiheessa kuin aiemmin olisi aloittanut mykkäkoulun.

Mykkäkoulu on opittu käyttäytymismalli: usein lapsuudenkodista tulee malli mykkäkoululle.

Fittu sulla on pitkä pinna? Kahdehdin.
Sä olet 30 vuotta jaksanut katsoa kun toinen käyttäytyy kuin mikäkin tampio ja sitten vasta avasit suusi. Mulle riittää n. 3 minuuttia toisen ääliömäistä käytöstä, kun en enää voi pitää suutani kiinni.

Yhteistyössä