Mitä teen, kostanko, annanko vain olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surumieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surumieli

Vieras
Eli mies on ollut 1 kk töissä muualla. Siinä samassa asunut työporukkansa kanssa, johon kuuluu miehiä ja naisia. Mies on jättänyt sanomatta että asuu myös naisten kanssa, eilen sitten kuulin puhelimesta kun joku nainen huutaa miestäni nimeltä. Mies ei vastaa tälle mitään. Eilen mies myös kertoi että, oli lohduttanut kyseistä naista kaksi tuntia. (oli ollut paha mieli jostain)

Paljastui monia pikkuisia asioita, mitkä hän oli jättänyt sanomatta tai vääristänyt. Hän on myös kehunut minulle puhelimessa, kuinka mahtavia ja mukavia ihmisiä siellä on. En voinut mitään sille, että tulin todella epäileväksi ja mustasukkaiseksi. Mies toitottaa etkö, luota ja olen vain sinun jne.. Mutta en tiedä.
Miehen pitäisi tulla tänään kotiin, en tiedä haluanko häntä edes, jos tapahtunut jotain.. Kysyin häneltä, että pystyykö hän asettuman asemaani ja kuvittelemaan miltä minusta tuntuu. Hän ei ymmärrä, miltä tuntuu olla yksin lasten kanssa kotona ja ajatella mitä siellä muualla voisi tapahtua. Ja olisi ehkä jo tapahtunut.

Nyt minusta tuntuu että haluaisin näyttää hänelle miltä minusta on tuntunut- Saada hänet tuntemaan olonsa petetyksi ja mustasukkaiseksi.. En tiedä olisiko sekään oikein. Se varmaan pilaisi joulumme lopullisesti. Joulumieltä ei tälläkään hetkellä ole nimeksikään. Olen niin surullinen lasten puolesta. Ahdistaa todella paljon, ei pysty enään ajattelemaa selkeästi mistään.

Antakaa jotain näkemystä, jos ymmärsitte tekstistä mitään.

Ihmekös tuo nyt on, ettei miehesi kerro, että siellä asuu nainenkin, jos olet tuollainen. Minkä miehesi sille voi edes. Työnantaja ei taatusti maksa yhdelle akalle omaa lukaalia.

No se on työporukka. Mies vois sua pettää missä tahansa ja milloin tahansa, jos ois pettääkseen. EI se vaadi asumista TYÖPORUKAN kanssa, johon kuuluu sekä miehiä, että naisia. En sinuna miettis, enkä ainakaan alkaisi kostamaan, koska tuskin on edes mitään kostettavaa. Enhän minäkään varalta kosta miehelleni, jos se vaikka sattuu pettämään minua työkavereidensa kanssa.

no mun näkemys on että turhaan olet mustis, kyllä työpaikoilla paljon puhutaan monista asioista ja lohdutellaan työkaveria, oli se sitten mies tai nainen, mutta ei se tarkoita että heti sänkyyn hypätään "lohduttamaan". se on jännä miten toiset naiset (useimmiten kotona lapsia hoitavat) ovat niin hel...tin mustasukkaisia noista miehistään! en tosin tiedä onko noi mun työkavereiden puolisot noin mustiksia, paljon mä täällä niiden miesten kanssa jutskailen illat pitkät ja tosi syvällisistäkin asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja Älä ole lapsellinen!:
Ihmekös tuo nyt on, ettei miehesi kerro, että siellä asuu nainenkin, jos olet tuollainen. Minkä miehesi sille voi edes. Työnantaja ei taatusti maksa yhdelle akalle omaa lukaalia.

Tollainen?? Viimeiset 3 viikkoa emme ole pahemmin olleet missään yhteyksissä. En ole häirinnyt häntä mustasukkaisuudella mitenkään. Vasta eilen hän itse paljasteli asioita, jotka oli sanonut toisin. Onko lapsellista epäillä toisen pettämistä, jos aihetta epäilyyn on? Ja siellä asunnossa asuu 4 miehen lisäksi 5 naista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Älä ole lapsellinen!:

Tollainen?? Viimeiset 3 viikkoa emme ole pahemmin olleet missään yhteyksissä. En ole häirinnyt häntä mustasukkaisuudella mitenkään. Vasta eilen hän itse paljasteli asioita, jotka oli sanonut toisin. Onko lapsellista epäillä toisen pettämistä, jos aihetta epäilyyn on? Ja siellä asunnossa asuu 4 miehen lisäksi 5 naista.

Luuleks että niillä on kimppakivaa vai?

Kyllä mää vähän luulen, ettei siellä tuollaisella porukalla mitään harmitonta flirttia pahempaa tapahdu.

Suurin ongelma on valehtelu ja siihen mää puuttuisin. Asioita ei saa valehdella tai salata!

Alkuperäinen kirjoittaja gissa:
no mun näkemys on että turhaan olet mustis, kyllä työpaikoilla paljon puhutaan monista asioista ja lohdutellaan työkaveria, oli se sitten mies tai nainen, mutta ei se tarkoita että heti sänkyyn hypätään "lohduttamaan". se on jännä miten toiset naiset (useimmiten kotona lapsia hoitavat) ovat niin hel...tin mustasukkaisia noista miehistään! en tosin tiedä onko noi mun työkavereiden puolisot noin mustiksia, paljon mä täällä niiden miesten kanssa jutskailen illat pitkät ja tosi syvällisistäkin asioista.

En ole se kotona vain lapsia hoitava nainen. Lomalla ihan normisti. Suhteemme on avoin, en yleensä ole tarvinut olla mustasukkainen, mutta nyt tuntuu että kaikki asiat viittaa siihen.

Ai pitäskö dun miehen nyt irtisanoutua, sun epäluuloje vuoksi? Minkä hän asialle mahtaa.. Tosin pitäisi hänen puhua avoimemmin asioista, mutta se edellyttää sinulta luottamusta ja normaalia suhtautumista tilanteeseen.
Eihän se ole mikään sinkkusaari, johon on ukkomiehet heitetty sinkkunaisien armoille.

no mielestäni se, että mies ei heti maininnut asuvansa myös naisten kanssa, antaa aihetta epäillä! itse ainakin miettisin kaksi kertaa että mitä muuta hän on jättänyt kertomatta. onhan se vaan niin, että jos ei ole mitään peiteltävää niin silloin ei pitäisi olla mitään ongelmaa kertoa asiasta.. eikä myöskään mitään syytä jättää kertomatta näistä naisista!

Mä asuin vuoden miesten kanssa. Yhdelläkin oli kotona niin mustis nainen että olisi jättänyt miehen jos olisi tiennyt että käydään yhdessä kaupassa. Kuitenkin miekkonen oli kiltisti, ihan kaveri mun kanssa vaan. Jätti kertomatta kotiin suuren osan elämästään, ihan riitojen välttämiseksi.

Voisko teillä olla noin? Se onko tuo ihan tervettä on eri asia :whistle:

Muoks. siis ulkomailla, he näkivät kerran kuussa. Mua ei mainittu ikinä sanallakaan, missään julkaisussa tai puhelussa minkä mies kotiin vei/soitti.

Musta on väärin että miehesi on vääristellyt eikä kertonut miten asiat on. Turha sua syyttää ja sanoa ku sä oot tollanen. Kannattaa jutella ja sopia että kerrotaan kaikki toiselle!! Itse aikaisemmassa suhteessa olin juuri tällaisesta mustis ym. Ja toitotettiin et siks ei kertonu ku oon tällainen..Minkälainen sit siin tilanteessa pitäis olla??? Tottakai kiinnostaa missä mies on ja mitä tekee. Nykyään onneksi ite luottavaisessa suhteessa..ilman mustista. Kyllä se joulumieli sielt toivottavasti tulee!! Ja toivotaan että saatte sovittua!!

Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Mä asuin vuoden miesten kanssa. Yhdelläkin oli kotona niin mustis nainen että olisi jättänyt miehen jos olisi tiennyt että käydään yhdessä kaupassa. Kuitenkin miekkonen oli kiltisti, ihan kaveri mun kanssa vaan. Jätti kertomatta kotiin suuren osan elämästään, ihan riitojen välttämiseksi.

Voisko teillä olla noin? Se onko tuo ihan tervettä on eri asia :whistle:

Muoks. siis ulkomailla, he näkivät kerran kuussa. Mua ei mainittu ikinä sanallakaan, missään julkaisussa tai puhelussa minkä mies kotiin vei/soitti.

...joo, ja mun yksi entinen työkaveri(mies) ei koskaan kertonut vaimolleen että sillä on naisia työkavereinaan, kun sen vaimo oli kanssa niin mustis, ettei voinut kun olis joutunut sohvalle asumaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Ai pitäskö dun miehen nyt irtisanoutua, sun epäluuloje vuoksi? Minkä hän asialle mahtaa.. Tosin pitäisi hänen puhua avoimemmin asioista, mutta se edellyttää sinulta luottamusta ja normaalia suhtautumista tilanteeseen.
Eihän se ole mikään sinkkusaari, johon on ukkomiehet heitetty sinkkunaisien armoille.

No ei tosiaan irtisanoutua! Niinkuin sanoin ei ole koskaan tarvinnut tällaisesta riidellä, vaikka hän ollut ennenkin menossa. Valehtelu, asioitten väärentely ja kaikki muu siihen liittyvä alkoi epäilyttään. Niinkuin joku sanoi, että jos ei ole mitään peiteltävää, ei ole mitään salattavaakaan.

Mielestäni outoa, että mies salannut asian. Minäkin suuttuisin jos saisin jälkikäteen tietää toisen SALANNEEN asiaa. Miksei voinut kertoa heti, jos asia olis ihan luonnollinen hänen mielestä.
Keskustele asiasta rauhassa ja kysy mitä mieltä mies olisi jos sinä olisit ottanut teille jonkun miehen asumaan ja ollut kertomatta sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja lirpake:
no mielestäni se, että mies ei heti maininnut asuvansa myös naisten kanssa, antaa aihetta epäillä! itse ainakin miettisin kaksi kertaa että mitä muuta hän on jättänyt kertomatta. onhan se vaan niin, että jos ei ole mitään peiteltävää niin silloin ei pitäisi olla mitään ongelmaa kertoa asiasta.. eikä myöskään mitään syytä jättää kertomatta näistä naisista!

Näin ajattelin myös.

tuo salaaminen, koska ap on selvästi sairaalloisen mustasukkainen ja epätasapainoinen ihminen. Miesparka ei vain halua tapella ap:n kanssa. No, nyt hän kyllä tulee pettymään siinä toiveessaan...

Yhteistyössä