V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Mikä ihmeen tarve ihmisillä on mennä sekaantumaan muiden elämään? Ei kuulu sulle pätkääkään sen miehen eikä kenenkä muunkaan seksisuhteet. Jokaisella oma elämä ja jokainen tehköön elämällään mitä tahtoo, jokaisella on täysi oikeus ja täysi vapaus päättää itse miten elää oma elämänsä. Mun mielipide.
Kyllä, mutta ei pidä elää niin että satuttaa toista. "Jos sulla on toinen, koko maailma tietää sen mua ennen..." Miehellä on oikeus hässiä missä vaan, kunhan ei salaa sitä vaimoltaan. Valehteleminen ja kaksinaamaisuus ei minun mielestäni ole sallittua elämisenvapautta.
Toista ei voi satuttaa, jos toinen ei päätä ajatella, että se sattuu häneen. Pitäiskö jokaisen keskittyä siihen OMAAN elämään, ja ajatella mitä itse tekee (tarkkailla itseään ) sen sijaan että kyttäillään mitä muut tekee? Sä et kanna vastuuta toisten parisuhteista, mitä jos keskittyisit siihen omaasi? Älä tee itsestäsi ongelmaa. Minullakin oli tuttuja (myös sukulaisia), jotka pitivät kunnia-asianaan mun ja mun läheisteni elämän tarkkailua. Ratkaisin ongelman helposti ja kivuttomasti. Nämä ihmiset eivät ole nähneet minua enää vuosiin.
Miten toinen voi päättää, ettei se satu, jos ei edes tiedä asiasta? Kyllä minä ainakin haluaisin tietää, jos asun kaksinaamaisen valehtelijan kanssa. Sen jälkeen voisinkin päättää, että sattuuko se minuun vai ei. Veri on vettä sakeampaa, joten minusta on ymmärrettävää, että sukulaiselle haluaisi paljastaa totuuden.