A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Minusta ei ole ollenkaan outoa :tuo salaaminen, koska ap on selvästi sairaalloisen mustasukkainen ja epätasapainoinen ihminen. Miesparka ei vain halua tapella ap:n kanssa. No, nyt hän kyllä tulee pettymään siinä toiveessaan...
Herranjumala!! Mistä sinä voit tietää minkalainen minä olen ja meidän suhteemme on. Miksi mies sitten itse alkoi kertomaan asioitten oikean puolen? Koska me olemme rehellisiä toisillemme ja hänellä alkoi omatunto kolkuttamaan.
Ei, vaan koska sinä kuulit puhelimessa, että miestäsi huusi joku nainen nimeltä.
Eli arvasi itsekkin, että nyt on parempi kertoa. Kuin jatkaa valehtelua, josta jäi vielä sillä hetkellä kiinni. Alunperin en edes välittänyt siitä että kuulin sen naisen huutavan, vasta sitten kun mies paljasti muut valheet, alkoi sekin mietityttään mistä kaikki lähti.
Ehkä tämä ei kuitenkaan ole sinun ongelmasi. En kaivannut minua soimaavia ja syytteleviä ihmisiä tähän,kun on jo nyt tarpeeksi paha mieli.