Mitä te syötte näillä helteillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
Mä saan kipata ruuan aina roskiin, ei vaan uppoa kenellekään lämmin ruoka lämpimillä säillä. Typerää ruuan tuhlausta, joten tänään en teekään ruokaa.

Mitä voisi syödä sitten, salaattia toki ja lapsille porkkanat, kurkut,tomaatit ja paprikat erikseen kun ne ei salaattina mene. Nakkeja ei koska niitä on syöty liikaakin lähiaikoina. Mitä muuta voisi kylmänä syödä?
Saa ehdottaa lämmintäkin ruokaa, mutta sen täytyy olla raikasta, eli kermakinkkukiusaukset ei mene.

Missä on hellettä? Täällä Pohjois-Pirkanmaalla on 19 astetta lämmintä. Ihan syödään normiruokaa perheessä, tosin itse syön päivisin mieluummin kylmiä salaatteja esim. juustolla tai kalalla ja illalla sitten lämpimän ruuan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täh, onks nyt helle? Mä syön tavallista ruokaa, oli helle tai pakkanen. Alle 20 on täällä keski-suomessa.

Keski-Suomessa mäkin, mittari näyttää 21 varjossa. Mutta sama se, koska aurinko paistaa takapihalle, jonne ei juuri tuule, ja siellä on kuuma. Samoin sisällä.
Mutta se ei tosiaan ollu se pointti, vaan se että mun perhe ei syö kuumalla. Sitten kun jokainen närppii muutaman lastin, ja mä siitä sitten syön niin menee pilalle ennekuin loppuu. Ja sitten mua stressaa kun lapset tuntuu elävän aamupalan voimalla iltaan asti, illalla sitten maistuu ruoka kun on viileämpää.
Ruokaisa salaatti on hyvä, pienin tosin ei sitä syö. Grillaaminenkin on hyvä vaihtoehto.

Yhteistyössä