mitä te ostatte miehellenne joululahjaks?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä innostuin nyt tuosta pitsakivestä. Googletin vähän ja nyt haluasisin sen bagestenin kiven. Mut Mut.. en löytänyt kuin jonkun hesan keskustassa olevan liikkeen joka sitä myy ja on aika pitkä matka lähteä hakemaan. Elikkäs ideoita mistä ton vois löytää? Mitä keittiövälineitä myyviä erikoisliikkeitä olis välillä hämeenlinna- hyvinkää?

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
paljo se hierova istuin maksaa? taitaa olla aika kallis? onko kokemuksia?

Kokeiltiin liikkeessä erilaisia, hinnat taisi olla siellä alkaen 149? -279?. Halvimmillaan olen nähnyt muualla 60?. Tuo mikä nyt ostettiin on sellainen mikä lämmittää ja hieroo tosi kivasti, tykkäsin itsekin. Laitettiin siihen veronpalautusrahoja ja hintaa kertyi 279?, eli kallis mutta isäntä saapi sit kyllä istua siinä ens vuoden kuin tatti kun on kotosalla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
joo onhan tuolla kyl hintaa. paljonhan prismassa maksaa? sais bonukset :)

Miten mulla oli ihan sellainen fiilis että sokkarilla oli halvempi kuin prismassa.. voi kyllä olla marraskuunkin etu jota muistelen (se lehtinen yhteishyvän sisällä) , kannattaa vaikka soittaa ja kysyä niin ei tule turhaa reissua.

isi tahtois vaan kaikkia leluja :D mut jos oikeesti aatellaan niin eikai kukaan mies vois vastustaa vaikkapa jotain kauko-ohjattavaa helikopteria tms? Ja mun mielestä paras lahja on sellanen josta tulee lapsuus mieleen, kun joulu kuitenki on lasten juhla, ja aikusia saa sillon lapsettaa jne...

Ap, teillä kun poikakin on vielä niin pieni, ei pääsis ees hajottamaan ihan heti

jollain kokemuksia siitä obh-nordican hierovasta tuolista? onks hyvä?

Mä mietin miehelle intialaista päähierontaa ja hot stones -lämminkivihierontaa. Vai pitäiskö sittenki mennä ite.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mut:
onko se sitten kiva jos isi istuu hierovalla tuolillaan kaikki illat eikä auta vauvan kanssa ;)
vaikka voihan se siinä esim. nukutella pojuanne.

Mä aattelin, et siinä vois äitikin istuskella ja isi hoitelee niitä lapsosia..

Alkuperäinen kirjoittaja meiän:
isi tahtois vaan kaikkia leluja :D mut jos oikeesti aatellaan niin eikai kukaan mies vois vastustaa vaikkapa jotain kauko-ohjattavaa helikopteria tms? Ja mun mielestä paras lahja on sellanen josta tulee lapsuus mieleen, kun joulu kuitenki on lasten juhla, ja aikusia saa sillon lapsettaa jne...

Ap, teillä kun poikakin on vielä niin pieni, ei pääsis ees hajottamaan ihan heti

Heh.. mun miehellä on kauko-ohjattava helikopteri :D Se on kyl ihan lelu, mut sit sillä on 4 lennokkia jotka ei sit ookkaan enään leluja =)

ei se varmasti poikaa hoitamatta jätä vaikka välillä hireonnassa istuiskin. :). kalliiks tulee mutta tulkoon. kerrankin saapi mieskinjotain mitä oikeesti tarvii. raskasta työtä tekee ja hartiat aina jumissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Romanin saa, kun kerran niistä aina on tykännyt.

Ei kai teillä mitään ihmiskauppaa harrasteta? :D

Meillä on haikailtu uutta kylpytakkia ja kunnollista partakonetta, kyllä se minulta ne saa kun on niin ihana ollut. Joku ylläri pitää kyllä heittää mukaan ettei ihan täysin osaa arvata, mitä saa.

Romanin saa, kun kerran niistä aina on tykännyt.

Ei kai teillä mitään ihmiskauppaa harrasteta? :D

Meillä on haikailtu uutta kylpytakkia ja kunnollista partakonetta, kyllä se minulta ne saa kun on niin ihana ollut. Joku ylläri pitää kyllä heittää mukaan ettei ihan täysin osaa arvata, mitä saa.

Ihan uusi Takamäki.

Tässä on vielä kuva tuosta meidän lahjapaketissa odottavasta: http://www.obhnordica.fi/Default.aspx?ID=739&PID=197&ProductID=2818&ProductNumber=6076&ShopGroupName=Hierontalaitteet&template=FI-DW-OBHproductdata1.html ja hintaa maksettiin 279? tarjouksessa

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Mä innostuin nyt tuosta pitsakivestä. Googletin vähän ja nyt haluasisin sen bagestenin kiven. Mut Mut.. en löytänyt kuin jonkun hesan keskustassa olevan liikkeen joka sitä myy ja on aika pitkä matka lähteä hakemaan. Elikkäs ideoita mistä ton vois löytää? Mitä keittiövälineitä myyviä erikoisliikkeitä olis välillä hämeenlinna- hyvinkää?

Laita sinne s-postia ja kysy myyvätkö postitse? Mulle ainakin nopeasti ja ystävällisesti vastasivat kun lähetin sinne kerran postia. Tai soita ja kysy. Lieneekö niiden omaa tuontia, jos ei muualta löydy. Sitten sun täytyy tyytyä kotimaiseen Hukka Designiin.

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Tässä on vielä kuva tuosta meidän lahjapaketissa odottavasta: http://www.obhnordica.fi/Default.aspx?ID=739&PID=197&ProductID=2818&ProductNumber=6076&ShopGroupName=Hierontalaitteet&template=FI-DW-OBHproductdata1.html ja hintaa maksettiin 279? tarjouksessa

Mä taidan käydä kipaseen ihan samanlaisen :) Ja aattelin itekin ottaa siitä hyödyn irti. En oo vaan ehtinyt testaamaan missään. Mistähän sais halvimmalla?

Yhteistyössä