mitä te ostatte miehellenne joululahjaks?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niina:
saakohan pizakiven gigantista? onko hyvä?

En usko, tuo ei ole mikään sähkölaite. Kyllä niitä on kovasti kehuttu. Ostin tuon keittiötavaraliikkeestä, mutta ihan tavarataloistakin löytyy ja netistäkin voi tilata. Kokeile hakusanaa paistokivi tai kivellä ruokaa.

Joo ja kivi laitetaan siis nimenomaan uuniin ja sen päälle pizza tai leipä tai mitä nyt onkaan paistamassa. Tulee rapea pohja.

Ja meillä mies tekee varsinkin pizzaa ja laittaa muutenkin ruokaa. Minä voin lainata sitä sitten leivänleivonnassa. =)

En mitään! B) Laitetaan olkkari uusiksi (sohva, tekstiilit jne.) ja sitä myötä mies osti uusia hifistelyjuttuja. Ne on sen lahja, mä en niitä tarttis. Oon kyllä tyytyväinen kun ei tarvii miettiä mitään! :D

Mun mies osti syksyllä kaverilleen lahjaksi sellaisen Bilteman työkalusarjan, ne oli jotain erivärisiä ja -kokoisia "avaimia".... nimeä en muista, mutta luulisin tunnistavani, kun sen näen...

Niin sanoi silloin, että kaikki miehet tarvis tällasen, pitäis itsellekkin ostaa. Siispä ostan sen. Ja kasan karkkia! =) Ja partavettä ja jotain pehmeää...

pyysi veitsenteroittimen :D :laugh: kai se elämä mun kanssa käynyt tylsäksi :xmas: |O

sit on vakiot akkaripokkareita pari ja wienersuklaata ja jotai lämmintä päälle.. sukka/kalsari/pyjama linjaa.. i nou booring mut se on oikeesti niiden tarpeessa ja just niin laiska niitä itse ostamaan.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Mun mies osti syksyllä kaverilleen lahjaksi sellaisen Bilteman työkalusarjan, ne oli jotain erivärisiä ja -kokoisia "avaimia".... nimeä en muista, mutta luulisin tunnistavani, kun sen näen...

Tää on JUST oikea tapa miettiä lahjoja aikuisille, joilla on jo kaikkea tarpeellista perustavaraa, mutta haluaa kuitenkin jotain antaa! Toivottavasti löytyy! Oletko jo Bilteman sivuilta katsonut?

Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:

Tää on JUST oikea tapa miettiä lahjoja aikuisille, joilla on jo kaikkea tarpeellista perustavaraa, mutta haluaa kuitenkin jotain antaa! Toivottavasti löytyy! Oletko jo Bilteman sivuilta katsonut?

=)

En, mutta menen tällä viikolla käymään liikkeessä, onneksi näin sen pakkauksen, niin varmaan kyllä tunnistan! =)

Tuolla mun miehellä on JOKA joulu ne samt toiveet valkoisia urheilu sukkia, joita mä inhoon ja sit värjään niitä vaal.pun tytön vaatteiden seassa, ja kalsareita.

No tänä vuonna saa taas kuusi paria valkoisia sukkia ja kahdet cc kalsarit. Lisäksi ostin sille semmoisen pyöreen palapelin, josta tulee maapallo. On aikoinaan nuorena koonnut isojakin palapelejä innoissaan. Ja haltin ulkoilu hanskat saa kans. Ennemmän oon nyt satsannu synttäri lahjaan. Synttärit on välipäivillä. Sillo saa uuden polkupyörän, josta ei tiedä mitään!

Hih, löytyi Bilteman sivulta tuo, mitä aion miehelle ostaa, sivua vain ei voinut linkittää, mutta tuotenumero on 11248!

Ihan siltä varalta, että jos jollain on autojen rassailusta (luulisin, että noita käytetään siihen) kiinnostunut mies, jolle miettii lahjaa... Noita ei kuulemma voi koskaan olla liikaa!

onko mun ukko jotenkin outo kun sitä ei tunnu kiinnostavan mikään.. palapelit ja lukemiset ei kiinnosta.. vapaapäivät se vaan lepäilee.. käy saunassa, katsoo telkkaria, syö hyvin ja juo olutta.. semmonen kaljatuoppikin on joskus hommattu mikä pitää kaljan kylmänä.. siis oikeesti ihan kaikkee on.. sanoo aina ettei mitään tarvii mut tottakai haluun ostaa sille jotain kivaa.. kuitenkin ostaa taas mulle sikana kaikkea.

niina, miten ois; Saunapyyhe, saunatuoksu, saunaan uudet miehekkäät suihkusaippuat ja systeemit ja afrershaved tai partavedet mitä ne ikinä onkaan..Semmonen saunateemainen paketti? Ja mitä se hyvin syöminen tarkoittaa? Jotain siihen liittyvää, kokkaileeko siis jotain?

ei kokkaile kun mie kokkailen ja se syö :). siis tykkää vaan hyvästä ruoasta. saunatuoksuja saatiin tuparilahjaks, saunapyyhkeen äiti osti sille viime vuonna ( siis semmosen lannevaatteen).. axe tuotteita kyl aattelin ostaa mut pitäskai olla muutakin.. voi että on vaikeeta. kiitos kuitenkin hyvistä ideoista. ajattelin myös koruliikkeestä jotain mihin voisin kaiverruttaa että se olis meidän pojalta mutta mitä sieltäään voi ostaa? taskumattikin on ostettu joskus..

Yhteistyössä