mitä te ostatte miehellenne joululahjaks?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En yhtään mitään! Saatan potkasta pihalle jouluaattona! On niin perse äijä! Asutaan samassa mutta "pesi" kätensä lapsen hoidosta koska lapsi ei halua, että isin kanssa mitään tehdään!

Entäs jonkun lehden vuosikerta, minä ostin viimejouluksi V-8, oli mieluinen, no tänävuonna jatkan tilausta, jokavuotiseksi perinteeksi muodostuneita boxereita (näistä saan sen aidoimman hymyn), muuten on tosi hankalaa miettiä.
Meilläkään kun ei tuo mies lue, eikä todellakaan tee mitään palapelejä, customoi vaan noita autoja ja niihin kun en oikein pysty mitään ostamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anna lahjaksi iltasapuska. Kolme erilaista ja erityylistä ruokalistaa kuten makkarapannu+olut, sisäfile+punaviini... ja mies saa valita lahjakorttinsa.

Lisäksi vielä teemaan sopiva leffa :D Espanjalaista ruokaa, tapaksia, punaviiniä+almodovarin leffa. Kummisetä ja italialaista. Bond ja englantilaista ruokaa martinilla :D

anna sille lahjakortti hierojalle, kuntosalille, kirjakauppaan, elokuviin, ravintolaan, seinäkiipeilyyn, keilailuun, carting radalle, kylpylään tai ihan vaan vapaa iltaan kavereiden kanssa.=)

puolison hemmotteluilta lahjaksi, teet jalka/käsi/kasvohoidon ja hierot päänahkaa ja silmänympäryksiä.. :p mun omani tykkäs ko olin itse ollut silmänymp hoidossa ja testasin sille että onko tää kivaa niin oli niin kivaa että nukahti melkein :D :laugh:

Tai sit lahjakortti teille kahdella ja yhdessä menette semmoiseen.. omalleni ehdotin että kelpaisko jos pukki toisi. vilkutti vihreetä

Ostan kasvohoidon, ehkä dayspa-paketin, uuden pitsisen alusasun, meikkauksen, manikyyrin ja kampaajan. Olenhan mieheni hyvinvoinnista ja silmänilosta vastuuni tunteva Nainen.

:saint:

Viime jouluksi ostin langattomat kuulokkeet kun mies rakastaa kuunnella musiikkia, vaan nuo kolme ipanaa hieman rajoittaa. Kovassa käytössä ovat olleet. :)

Melkein jo tänä jouluna tarttui matkaan lelukaupasta sellainen uberhieno aidonnäköinen iso roska-auto, jossa ne kippimekanismit ja muut; mies kun on ammatiltaan roskakuski.. :D

Yhteistyössä