Mitä te itse yleensä syötte iltapalaksi ja mihin aikaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja food
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

food

Vieras
Mulla oli nyt kova nälkä niin söin 1 ruisleivän, jonka päällä oli: juustoa, tomaattia, kurkkua ja salaattia, sitten n. 1,5dl rahkaa, missä oli marjoja ja vielä vähän ajan päästä piti ottaa banaani, kun tuntui, että nälkä vielä jäi! :o

Ja tämän söin tossa 21 maissa. Nukkumaan menen 23-00.

Iltaisin mä napsin vähän väliä jotain. Elän kahvilla päivälliseen asti. justvedin balleriina keksejä, kohta meinasin tehdä vielä karpaloruispaloja, päälle minuuttipihiv(broisku)tomaattia,kurkkua, polaria ja american dressingiä :D Ja sit vielä jossain vaiheessa kerrosjogurtti ja geisha levy :D Nukkumaan meen puoliltaöin.

Kymmenen maissa juon kamomillateetä, purkillisen rahkaa mehukeiton kanssa ja viipaleen tai pari perunalimppua.

Ootko ap syöny kunnollista iltaruokaa kun on noin kova nälkä? Banaanissa on aika paljon hiilareita.

Ei mitään säännöllistä aikaa eikä syötävää. Fiiliksen mukaan. Nyt syön suklaata ja ajattelin myöhemmin tehdä kasvishernekeittoa jonka kanssa syön leipää juustosiivuilla.

mä oon niin mielikuvitukseton ruuan suhteen että yleensä aina syön vaan leipää. Ja nyt raskaana ollessa noita valion kerrosviilejä, ne on niin nammm! Näihin aikoihin yleensä.

Kymmenen maissa juon kamomillateetä, purkillisen rahkaa mehukeiton kanssa ja viipaleen tai pari perunalimppua.

Ootko ap syöny kunnollista iltaruokaa kun on noin kova nälkä? Banaanissa on aika paljon hiilareita.

En kovin suurta annosta ja tuli syötyä päivällinen aika aikaisin, eikä siinä välissä mitään pientä välipalaa. Niin ja tunnin kuntoilukin varmaan nälätti :)

Yhteistyössä