Osa 4. Mitä olet syönyt tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aamulla join kahvia ja nyt olen vasta lounaassa

Tuossa on paahtopaistia, parsakaalia, kukkakaalia, porkkanaa, kalamataoliiveja ja jalapenoja juustokastikkeessa, sekä balsamico-kastiketta.

Näköjään linssi on täynnä sormenjälkiä, kun on noin sumea kuva.

Viimeksi muokattu:
Neljän viljan puuroa, kaksi hapankorppua juustolla ja kuppi kahvia, kukkakaali-parsakaali-porkkana sekoitusta broilerisuikaleilla ja Keiju-kermalla uunissa, lasi piimää. Niin ja vettä.

Aamulla lautasellinen veteen keitettyä kaurapuuroa, margariinisilmä, puolikas appelsiini, lasi vettä.

Lounaaksi linssi-kasviscurrya täysjyväriisin kanssa, jälkkäriksi kuppi kahvia maidolla ja sokerilla.

4 hapankorppua goudajuustolla ja oivariinilla, 1 kpp teetä
aino suklaajätelöä rasianloput
2 palaa kookossuklaata (löytyy irttarihyllystä)
3 cookieskeksiä ja 1 kpp teetä
berocca

Mun aamuinen viesti on ilmeisesti sensuroitu :D

Kaksikuppia kahvia, Turkkilaista jugurttia vadelmien kanssa. Kinkkua ja majoneesia, kurkkua, tomaatti, omena ja sokeritonta suklaata. Nyt taidan laittaa kahvit tulemaan ja jotain tukevampaa syömistä....

kolme kuppia kahvia, yksi omena, kaksi palaa fazerin sinivalkoista suklaata, kohta syön aurinkokuivattu tomaatti lihapullia, perunaa, jalopenoja ja juustokastiketta. Illaksi ajattelin tehdä kinkkupiirakkaa, feta- ja katkarapusalaattia.

Kaksi kaurapalaa, kinkku ja voileipäkurkku viipalein höystettynä.
Juoma-automaatista mustikkakeitto.
Lounasravintolan kanasalaatti, pari tummaa leipää ja puolikas sämpylä. Lasi rasvatonta piimää.
Omena.
PapsiMaxia ja vettä.
Illalla sitten munakas tai jotakin pupun ruokaa, ehkä rahkaa ja hedelmää.

Ihana tuo ap:n ruoka-annos :)

Ihan uteliaisuuttani kysyn et juotko siis itse päivässä 4 pannua kahvia??? Vai käsitinkö jotenkin väärin... Ja jos tuossa ei ollut edes kaikki teidän talouden kahvit niin paljonko päivässä keitätte? :)

[QUOTE="Minna";23524448]Ihana tuo ap:n ruoka-annos :)

Ihan uteliaisuuttani kysyn et juotko siis itse päivässä 4 pannua kahvia??? Vai käsitinkö jotenkin väärin... Ja jos tuossa ei ollut edes kaikki teidän talouden kahvit niin paljonko päivässä keitätte? :)[/QUOTE]

Siis meillä keitetään noin 7 -8 pannullista kahvia päivässä eli sitä menee PALJON.
Minä juon eniten (nykyään. Silloin kun pojat vielä asuivat kotona, he joivat enemmän).

Mä vastaan tähän nyt jälkijunassa.

Tänään olen syönyt tähän mennessä kalakeittoa, salaattia ja mustikkapiirakka vvaniljakastikkeella. Kotona syön pinaattilättyjä, pitää olla jotakin nopiaa sapuskaa koska mennään uimaan. Iltapalaksi varmaan leipää margariinilla, kalkkunaleikkeleellä ja juustolla.

6 siivua pekonia ja paistettua kananmunaa + pari kuppia kahvia. Lounaaksi on varattu kermaista broiskukastiketta ja papuja. Iltapalaksi ehkä manteli- juustoleipä metukalla ja salaatilla.

Yhteistyössä