Mitä yleensä syötte aamupalaksi, iltapalaksi ja välipalaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ite otan aamupalaksi yleensä joko: mysliä+ rasvatonta maitoa tai maustamatonta jogurtti+ hunajaa+ marjoja tai leivän+ kaakaota.
Välipalaksi: leipä+ päälliset tai banaani tai päärynää ja appelsiinia kuutioituina.
Iltapalaksi: kuumakaakao+ 2 leipää tai mysliä+ maustamatonta jogurttia.

- mun pitäis kyl rajusti rajoittaa hiilihydraattien määrää mm. mysli ei hyvä!

Herätään siinä 6-7 aikaa ja aamupala menee vasta 10-11 korvilla; pari kuppia kahvia.
Ruuan syön siinä 15 maissa kun meillä tehdään päivällinen.
Välipaloja en syö, ja iltapala sitten tässä 21-22 aikaan kun lapset nukkumassa. Se on pari desiä turkkilaista jugurttia, kanamunia tms.

Viimeaikoina olen rutiininomaisesti popsinut aamuisin luomuviilin luomumyslin ja hunajan kanssa ja kipollinen soijamaitokahvia.

Välipalana yleensä vaatimattomasti luomuruiskaria juustolla ja kurkulla + pari luomuporkkanaa.

Iltapalana kelpaa pieni annos päivän jämiä ja pari palaa reilun kaupan suklaata ja sangollinen vihreetä teetä :p

Kuulostinko tarpeeksi maailmanparantajalta? Ei mutta oon vihdoinkin saanu jääkaapin lähes täysin luomukuntoon, yritin konkretisoida sitä itselleni :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aamulla ruispuuroa (mustikoiden tai muiden marjojen kanssa) ja kahvia

välipalaksi yleensä hedelmä tai kaksi, joskus joku juotava jugurtti + kahvia

iltapalaksi ruisleipää, kurkkua/tomaattia/salaattia ja teetä

Aamulla yleensä kuppi kahvia ja 1-2 palaa leipää
Välipala vaihtelevasti luonnonjogurttia+banaania ja hunajaa,tai kahvia ja pullaa/leipää,tai sitten jotain tosi epäterveellistä mutta ah niin hyvää:jätskiä/karkkia/ranskalaisia,..
Iltapala (jos syön) joko lasi maitoa+leipää tai sitten tota jogu+bansku+hunaja.

Yhteistyössä