O
OhHoh
Vieras
Minä en voisi elää mikäli tilanne olisi tuo. Minun olisi pakko saada ne sosiaalityöntekijät meille HETI PAIKALLA toteamaan, että ilmoitus todellakin on aiheeton.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja OhHoh:Kyllä minulle ainakin on synytynyt aloittajan kommenteistä kuva, ettei ihan kaikki ole ookoo. Mitä teillä siellä kotona on sellaista, jonka haluat salata?
Ei ole kotona salattavaa. Ei ole muutenkaan salattavaa. On vaan SAIRAAN ISO ENNAKKOLUULO sossun toimia kohtaan!
Laita se ennakkoluulo roskiin! Turhaan pelkäät! Nyt vaan oot toiminut tosi tyhmästi!
No tod.näk. näin on mutta silti! Pelkään että vaikka kaikki on kunnossa niin meistä tehdään sekopäitä ja pakotetaan aputoimiin. Nimimerkillä kokemusta lähipiiristä on
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta siksi on korkea kynnys alkaa jutella asioita selviksi kun pelkään että en osaa asetella sanoja oikein vaan ne ymmärtää mut väärin. Eivätkä usko mitä sanon (vaikka se olisikin totta).
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ldklk:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Kiitoksia teille ystävällisille vastaajille!Nyt tiedän enemmän käytännöistä ja ehkä jopa voisin päästää sen sossun käymään meillä. Tosin en halua silleen että oon yksin ja niitä tulee monta. Haluan joko niin että mä ja yksi sossu tai sitten mä+mies ja 1-2 sossua.
Ei sitä oikeesti pysty itse päättämään. Oletko aika nuori vai muuten yksinkertainen? Ne tulee, eikä niiden tarvi kysellä mitä sinä haluat.
Eihän ne noin vaan tule jos en päästä!
:headwall: :headwall:
Tarkoitin kommentilla sitä että ei meille kukaan pääse sisään jos en päästä. En suostu siihen että mä oon yksin ja 2 sossua kuulustelee mua ylivoimalla.
Haluan tilanteeseen myös mieheni. Tai sitten yksi vastaan yksi.
Sä et sitä päätä kuinka monta sossua sieltä tulee. Katsot että miehesi on myös kotona kun tulevat jos et yksin heitä halua kohdata.
Alkuperäinen kirjoittaja NÄHTY ON:ON VAHINGOKSI. JOS EI OLE MITÄÄN SYYTÄ TULLA . NE TUHOS MINUNKIN ELÄMÄN, VAIN SIKSI KUN VÄÄRENNETYLLÄ VALTAKIRJALLA OLI OIKEUDENKÄYNT (SIKSI ETTÄ MINULLE EI TULLUT SIITÄ TIETOA) SOSSU EI OTA ASIOISTA SELVÄÄ VAAN TUOMIO TULEE, MINKÄ PASKA PUHUJAN VUOKSI TAHANSA. ----- OTA TODISTAJA PAIKALLE JOS ON PAKKO TANTTOJEN TULLA.-------
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta siksi on korkea kynnys alkaa jutella asioita selviksi kun pelkään että en osaa asetella sanoja oikein vaan ne ymmärtää mut väärin. Eivätkä usko mitä sanon (vaikka se olisikin totta).
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kanssa kun kerroin tästä. Sanoivat ettei mitään aihetta pitäisi olla. Se sai mut vielä suuremmalle puolustuskannalle.
Alkuperäinen kirjoittaja NÄHTY ON:ON VAHINGOKSI. JOS EI OLE MITÄÄN SYYTÄ TULLA . NE TUHOS MINUNKIN ELÄMÄN, VAIN SIKSI KUN VÄÄRENNETYLLÄ VALTAKIRJALLA OLI OIKEUDENKÄYNT (SIKSI ETTÄ MINULLE EI TULLUT SIITÄ TIETOA) SOSSU EI OTA ASIOISTA SELVÄÄ VAAN TUOMIO TULEE, MINKÄ PASKA PUHUJAN VUOKSI TAHANSA. ----- OTA TODISTAJA PAIKALLE JOS ON PAKKO TANTTOJEN TULLA.-------
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kanssa kun kerroin tästä. Sanoivat ettei mitään aihetta pitäisi olla. Se sai mut vielä suuremmalle puolustuskannalle.
Näinpäs juuri. Eräänä kauniina päivänä pihaanne kaartaa poliisiauto. Sitten poliisit soittavat ovikelloanne. Ja jos et avaa, he huutavat ovella lujaa "AVATKAA, TÄÄLLÄ POLIISI!".Alkuperäinen kirjoittaja ututu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ldklk:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Kiitoksia teille ystävällisille vastaajille!Nyt tiedän enemmän käytännöistä ja ehkä jopa voisin päästää sen sossun käymään meillä. Tosin en halua silleen että oon yksin ja niitä tulee monta. Haluan joko niin että mä ja yksi sossu tai sitten mä+mies ja 1-2 sossua.
Ei sitä oikeesti pysty itse päättämään. Oletko aika nuori vai muuten yksinkertainen? Ne tulee, eikä niiden tarvi kysellä mitä sinä haluat.
Eihän ne noin vaan tule jos en päästä!
Kyllä ne tulevat.Jos et päästä, niin tulevat siitä huolimatta, vaikka sitten poliisin kanssa. Heillä on laki puolellaan. Että kyllä se vaan kannattaa ihan kiltisti päästää, ilman mitään ehtoja ja jutella asiat selviksi.
Alkuperäinen kirjoittaja NÄHTY ON.:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta siksi on korkea kynnys alkaa jutella asioita selviksi kun pelkään että en osaa asetella sanoja oikein vaan ne ymmärtää mut väärin. Eivätkä usko mitä sanon (vaikka se olisikin totta).
TOTTA NIIN NE TEKEE. SIKSI SULLA PITÄÄ OLLA OMA TODISTAJA PAIKALLA.
Alkuperäinen kirjoittaja OhHoh:Alkuperäinen kirjoittaja NÄHTY ON:ON VAHINGOKSI. JOS EI OLE MITÄÄN SYYTÄ TULLA . NE TUHOS MINUNKIN ELÄMÄN, VAIN SIKSI KUN VÄÄRENNETYLLÄ VALTAKIRJALLA OLI OIKEUDENKÄYNT (SIKSI ETTÄ MINULLE EI TULLUT SIITÄ TIETOA) SOSSU EI OTA ASIOISTA SELVÄÄ VAAN TUOMIO TULEE, MINKÄ PASKA PUHUJAN VUOKSI TAHANSA. ----- OTA TODISTAJA PAIKALLE JOS ON PAKKO TANTTOJEN TULLA.-------
Ja tässähään ei varmastikkaan mittään aihetta ollunna...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NO:ooksä make!