Mitä tämä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt nimimerkitön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt nimimerkitön

Vieras
Moi!

Mistä voi johtua hirveä väsymys? meillä nukutaan "tosi"hyvin. vauva on puoli vuotias ja isompi lapsi melkein 3 vuotta. vauva syö kerran yössä ja nukkuu muut ajat tosi hienosti. mutta silti tuntuu että aina vaan olen väsynyt vaikka nukutaan pitkiä pätkiä.

Mitä sairauksia/puutostiloja voi liittyä väsymykseen?mistä lähtisin liikkeelle tän selvittämisessä kun tuntuu etten päivisin saa mitään aikaan ja jopa lasten hoitaminen tuntuu rankalta.

Lastenhoitoapua ei ole saatavilla eikä näköjään mieskään tajua miten väsynyt olen ja tarjoa helpolla apuaan öisin. Päivällä kyllä auttaa mutta kahdesta jää silti mulle toinen.

Kiitos vastauksista jo näin etukäteen!

itse olen välillä myös väsynyt,ja olen miettinyt mikä vaivaa, liian pitkät yöunet eivät sovi minulle,enenmmän vaan väsyttää jos nukkuu pitkään. kannattaa käydä esim.neuvolassa tai sairaanhoitajalla mittaamassa hemoglobiini. pari päivää sitten olin muutaman päivän putkeen todella väsynyt,en tiedä mikä väsytti mut nyt taas olo erilainen,ei kauheeta väsymystä,ehkä johtuu kun ollaan touhuttu lasten kanssa jotain erilaista,käyty enemmän ihmistenilmoilla ja saaneet seuraa muista lapsista/aikuisista. kannattaa ottaa selvää jos onkin joku vitamiinin tai vastaavan puutos. =)

sama vika huittisessa. jotenkin vaan tuntuu, et tuo väsymys ei lähde, ennen kuin a) saa nukkua kokonaiset yöt
b) on vähän omaa aikaa (liikunta? vaihtelu?)
c) tenavat kasvaa tarpeeksi isoiksi.

ne ihanat pikku vamppyyrit osaa imeä kyllä mehut äidistä.

:hug:

Yhteistyössä