Raskaana rv 19, alapäähän ja -vatsaan sattuu ja vihlookin välillä... mitä tämä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole kyllä hiivassa noita oireita. Hiivassa valkovuoto tahmaista ja kökkäreistä ja haisee pahalle. Eli ei limaista. Soita nyt vaan sinne lääkäriin, mikä siinä nyt on vaikeaa? Sun lapsen terveydestä kun on kyse!! Ja nuo kivut nyt ai vaan ole normaaleja!

Juuh, ei hiivassa kyllä nyt ihan tuollaisia oireita oo mitstä oot puhunu ja tuokin jos yskii niin sattuu...
Ja tosiaan v.vuoto ei ole limaista ja juoksevaa hiivassa...

Entäs virtsatietulehdus? Onko siinä oireet tällaiset? Mietin vaan, kun sinne virtsarakon seutuun sattuu ja oon kyllä joutunut aika usein käymään pissallakin. En tiiä, on niin vaikeata. Yritin soittaa ea-päivystykseen, mutta ei vastaa, keskus sanoo, että on kiireinen ilta ja eivät ehdi vastata. Synnärille saa soittaa kuulemma vasta rv 20 jälkeen. :/

Voikos ummetus tehdä tällaisia tuntemuksia kohdun ja alapään seudulle? Aikaisemmin ainakin oli vatsa löysällä mutta nyt kun yritin kakkia niin ei tullutkaan mitään. Elimistö taitaa tosiaan olla ihan sekaisin.

Mulla oli kolmannessa raskaudessa tuollasta joltain 18 viikolta alkaen muutamien viikkojen ajan. Kävin lääkärillä ja mitään ei löydetty. Normaaleja tuntemuksia silloin minulla. Tukivyötä ehdoteltiin vaan käyttöön.

kohtu kasvaa vihlominen on normaalia varsinki ku toinen raskaus. mulla sama toinen tulossa.. kokoajan sattuu mahaan ja repii ja vihloo ja limaakin tulee mut mitää tulehdusta tms ei oo :)

Voit soittaa synnärille eli puhelu sinne vaan!!! Jos raskaus nyt menisi vaikka kesken niin sinnehän sen synnyttämää menet että soita vaan. Tai rinkutat niin kauan ea kunnes läpi pääset. Ei nuo virtsatietulehduksen oireita ole. Ja joo kohtu kasvaa ja vihloo mutta ei ne ap. oireita ollu.

mulla on rv 19 ja kamalat kohdun kasvu kivut, tuntuu että maha repeää. kipeää tekee jotkut asennot ja hävyssä tuntuu painetta.
Oletko varma ettei ole vaan paksua valkovuotoa?

oisko sulla sama, toista odotellaan!

No noi kivut alapäässä ainakin mulla on ollut ihan liitoskipuja. Sellaisia, kuin joku pistäisi sukkapuikolla suoraan sinne. Toivotaan, että sullakin olis vain normaaleja kasvamiskipuja. Mistään vähäisestä keltaisesta limasta en olisi huolissani, itselläni ainakin on tullut sitä sun tätä. :)

Soitin synnärille, mutta sieltä vastasi kätilöharjoittelija/-opiskelija ja sanoi, että hän ei tiedä mitään, eikä kukaan toinen ehdi puhelimeen. Käski soitella huomenna uudelleen, jos kivut jatkuu.

Onko kivut sellaisia että tarvitset tai tekisi mieli ottaa särkylääke? No soitat sinne jos kipu pahenee tai tosiaan ei aamulla ole kadonnut. Ja olipas opiskelija,olisihan aikansa kuluksi voinut asiaa selvitellä.

Alan olla 100% varma, että kivut tulee suolistosta ja mahasta, sillä minulla on tosiaan tällä hetkellä ab-kuuri menossa ja se varmaan on aiheuttanut nämä vaivat, vaikka maitohappobakteereja syönkin. En tiedä pitäisikö jättää ab:t syömättä vai mitä... Kivut on tällä hetkellä ihan koko vatsalla ja muutenkin on oksettava olo ja maha tosiaan ihan sekaisin (välillä kova ja välillä löysä). En usko, että liittyy raskauteen tai kohdun seutuun mitenkään, vaan kivut on mahalaukussa ja suolissa.

No, oottele rauhassa mitä tapahtuu ja kirjottele kaikki tuskat ja tuntemukset tänne!!!!! Täältähän se apu löytyy, HEH .... JA ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ MENE LÄÄKÄRIIN VAIKKA MITÄ TAPAHTUISI !!!!!! ...koska jotain kyllä tapahtuu ja pian....muista kertoa kaikille tänne MITÄ.....mikäli olet elossa kertoaksesi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä