Mitä tämä on?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emmy83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

emmy83

Aktiivinen jäsen
20.10.2008
3 182
0
36
Loviisa
Tyttö 1v 1kk, mieitn etä voiko sen ikäisellä jo alkaa uhmaikä'?

Omaa tahtoa löytyy tosi paljon. Testailee varsinkin mua. Itke lattialla maaten jos ei saa sitä mitä haluaa.

Voiko uhma muka tulla jo nyt?
 
Siis sun lapsesihan on ihminen jolla kuuluukin olla oma tahto. Mitä ihmeellistä siinä on? Et kai sä nyt sentään mitään robottia kuvitellus saavasi kun lapsen teit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Siis sun lapsesihan on ihminen jolla kuuluukin olla oma tahto. Mitä ihmeellistä siinä on? Et kai sä nyt sentään mitään robottia kuvitellus saavasi kun lapsen teit.

Juu en, mutta olen aina ajatellut,että tämä uhma alkaisi vasta lähempänä 1 ½v.
Se että oikein katsotaa mua kun tehdään jotain mitä ei saisi ja kun kielletään niin sitten heittäydytään lattialle huutamaan.
 

Similar threads

Yhteistyössä