V
vvvieras
Vieras
Tulin vaan kertomaan, kun monesti olen törmännyt kyselyihin, koska lasten kanssa alkaa helpottaa, koska pahin uhma loppuu yms. Meillä oli tosi paha uhma, siis oikeasti niin paha, että adhd korttia esittivät muutkin meille.
Nyt on ollut jo puoli vuotta helppoa, ihanaa aikaa. Itse en ole muutosta tehnyt, lapsi itse on vaan muuttunut omituiseksi höpöttäjäksi, jolta tulee hassuja juttuja. Voisi kuvitella lähtevän laivalle tai jopa leffateatteriin, kun ei jo valmiiksi tiedä että kaikki on kaaosta ja tarvii pelätä raivokohtauksia ja päätöntä säntäilyä paikasta toiseen. Tietysti omaa tahtoa edelleen löytyy, mutta helppoahan tämä nyt on.
Ajattelin vaan kertoa
Nyt on ollut jo puoli vuotta helppoa, ihanaa aikaa. Itse en ole muutosta tehnyt, lapsi itse on vaan muuttunut omituiseksi höpöttäjäksi, jolta tulee hassuja juttuja. Voisi kuvitella lähtevän laivalle tai jopa leffateatteriin, kun ei jo valmiiksi tiedä että kaikki on kaaosta ja tarvii pelätä raivokohtauksia ja päätöntä säntäilyä paikasta toiseen. Tietysti omaa tahtoa edelleen löytyy, mutta helppoahan tämä nyt on.
Ajattelin vaan kertoa