4 vuotiaan kanssa on helppoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vvvieras

Vieras
Tulin vaan kertomaan, kun monesti olen törmännyt kyselyihin, koska lasten kanssa alkaa helpottaa, koska pahin uhma loppuu yms. Meillä oli tosi paha uhma, siis oikeasti niin paha, että adhd korttia esittivät muutkin meille.

Nyt on ollut jo puoli vuotta helppoa, ihanaa aikaa. Itse en ole muutosta tehnyt, lapsi itse on vaan muuttunut omituiseksi höpöttäjäksi, jolta tulee hassuja juttuja. Voisi kuvitella lähtevän laivalle tai jopa leffateatteriin, kun ei jo valmiiksi tiedä että kaikki on kaaosta ja tarvii pelätä raivokohtauksia ja päätöntä säntäilyä paikasta toiseen. Tietysti omaa tahtoa edelleen löytyy, mutta helppoahan tämä nyt on.

Ajattelin vaan kertoa :)

dm7vxkdj.gif

Kiva kuulla :)

Meillä tuo hillitön säntäilijä/uhmaaja on 3-vuotias ja aivan kuin aavistuken alkais paremmin meneen ns. puhe jakeluun. Ja sitä AD/HD:tä täälläkin on jo ehditty veikkailla.
Jospa tää tästä ku jaksaa olla määrätietoinen ja kaikista itkupotkuraivareista huolimatta löytyy niitä mukaviakin yhteisiä hetkiä ja puuhia.
Kaikista parasta on ku pienet kädet kiertyy ympärille ja kuuluu: äiti, minä rrakastan sua <3

Yhteistyössä