U
uhmaapukkaa
Vieras
Koska sanoisit että se "varmasti" alkoi. Miten ilmeni? Kuinka määrittelisit vaikean ja ihan normaalin uhmaiän? Kuinka kauan kesti? (juu tiedän jo että ainakin parikymppiseksi...) 
Musta nyt tosiaan näyttää siltä että meidän tyttö 1v 3kk vastustaa mua ihan tosissaan. Tekee tahallaan asioita mitä kielletään järjestelmällisesti vaik ymmärtää hyvin sanan "ei." Kiukuttelee jalkaa potkien lattialla maaten kun on kielletty.
Silti määrittelisin hänet, ainakin vielä, helpoksi tapaukseksi. kiukku loppuu kun seinään kun huomaa ettei siihen huomiota kiinnitetä ja sitten haluaakin jo syliin. Lisäksi on tosi "janoinen" kehumiselle, mielellään auttaa vaikka missä kun huomaa että kehumme. Tällä hetkellä lempihommanaan on atominkin kokoisten roskien kuljetus roskikseen =) Sitten tulee eteeni tapittamaan jos en vahingossa huomannut että "auttoi. "
Musta nyt tosiaan näyttää siltä että meidän tyttö 1v 3kk vastustaa mua ihan tosissaan. Tekee tahallaan asioita mitä kielletään järjestelmällisesti vaik ymmärtää hyvin sanan "ei." Kiukuttelee jalkaa potkien lattialla maaten kun on kielletty.
Silti määrittelisin hänet, ainakin vielä, helpoksi tapaukseksi. kiukku loppuu kun seinään kun huomaa ettei siihen huomiota kiinnitetä ja sitten haluaakin jo syliin. Lisäksi on tosi "janoinen" kehumiselle, mielellään auttaa vaikka missä kun huomaa että kehumme. Tällä hetkellä lempihommanaan on atominkin kokoisten roskien kuljetus roskikseen =) Sitten tulee eteeni tapittamaan jos en vahingossa huomannut että "auttoi. "