Mitä söisin, kauhea nälkä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fattis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fattis

Vieras
kohta taas ratkean ja menen otan kunnin kiekuran makkaraa sinapilla ja puolen litraa maitoa..... mutta en sais, kun tuo ruoka on lihottanut mut muodottomaksi. Mutta mitä söisin... kauhea nälkä!

kato mitä pakastimesta sattuu löytymään... terveisin: hän joka syö iloiten jogurttia omenaa ja vaikka pakastemarjoja kunnes tulee yö. suunnitelma b) jos et ole sinkku lähetä se toinen hakemaan mitä ikinä mieli tekee.......

Koita nyt hyvä ihminen sinnitellä!
Jos haluat itse että et ole muodoton niin pikkasen tahdonvoimaa!!!!

Vihanneksia, marjoja, salaatteja etc!

[QUOTE="vieras";27557375]Hyi helvetti!

Mieluummin työnnän ruostuneita rautanauloja varpaankynsieni alle kuin syön viikonlopun iltapalaksi tuollaista paskaa.[/QUOTE]

No on sulla paskasta kummallinen käsitys :O

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Söin äsken Saarioisten einespitsan. Siitä saa varsin maukkaan kun raastaa päälle REILUSTI emmentaljuustoa ja lisämausteiksi grillimaustetta ja valkosipulia. Sitten uuniin (ei mikroon) niin tulee mukavan rapea. NAM! Taidan vetäistä toisenkin ja sitten ISO lautasellinen vaniljajäätelöä, mansikkahilloa ja kylkeen pari köyhää ritaria. Kaikki huuhdotaan alas jääkylmällä aidolla kokiksella.

Noi hinttien vihannesiltapalat voi mun mielestä työntää syvälle perseeseen. Itsensä kiduttaminen on järjetöntä touhua.

Mä vetäsin voileipäkeksien päällä maksamakkaraa. Muuta ei oikein löytynyt enkä tohtinut lasten huomisia ruokia syödä. Okei, kyl mä suklaata lasten varastoista myös söin :=0

[QUOTE="vieras";27557375]Hyi helvetti!

Mieluummin työnnän ruostuneita rautanauloja varpaankynsieni alle kuin syön viikonlopun iltapalaksi tuollaista paskaa.[/QUOTE]

Salaattiin voi lisätä kananmunaa, katkarapuja, oliveja, pähkinöitä etc:D
Ei se niin kauhiaa ole, maista vaikka!

Yhteistyössä