mitä sitten kun hormonaalinen ehkäisy ei enää käy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "karpalo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"karpalo"

Vieras
kuparikierukkakin pois pelistä.. en tiedä miksi mutta otan se niin perhanan raskaaksti että meidän pitäis ruveta käyttämään kondomia ehkäisynä.. :/
varmoja päiviä en uskalla koska mulla ei oo mitään selkeitä ovulaatio oireita..

[QUOTE="vieras";26447779]minipillerit[/QUOTE]

kaikki minipillerit kokeiltu...

sterilisaatio ei oo ajankohtainen olen vasta 23v ja meillä vaan yksi lapsi lisää ehkä joskus haluamme...

Lopetin pillerit 2kk sitten 7 vuoden syönnin jälkeen, en vois olla onnellisempi että sen tein! Enkä halua mitään muutakaan hormonaalista ehkäisyä, me käytetään kumia ja se on meille tällä hetkellä paras vaihtoehto. Nuoria ollaan (25v molemmat) eikä haittaa jos vahinko kumin kanssa vaikka käviskin ;) Tuntuu niin ihanalta, "vapaalta", kun ei niitä nappeja tarvii enää naamaan vedellä!

[QUOTE="...";26447959]Miksi se kortsun käyttö otetaan niin vakavasti? Miks siitä pitää tehdä niin iso numero? :o[/QUOTE]

koska se tuntuu huonolta ja se aiheuttaa ikäviä limakalvo oireita ja mies on turhan pitkäkestoinen kumin kanssa.. ilman kumia ei tartte läträtä liukkareiden kanssa... eli seksi on ikävää kumin kanssa... seksi ilman kumia on vaan niin paljon kiihottavampaakin..

[QUOTE="karpalo";26447974]koska se tuntuu huonolta ja se aiheuttaa ikäviä limakalvo oireita ja mies on turhan pitkäkestoinen kumin kanssa.. ilman kumia ei tartte läträtä liukkareiden kanssa... eli seksi on ikävää kumin kanssa... seksi ilman kumia on vaan niin paljon kiihottavampaakin..[/QUOTE]

No sitten se on sterilisaatio. Oikeesti ei sen kortsun kanssa nyt NIIN kamalaa ole, jos se on teiltä pois pelistä niin eihän teillä sitten ole muuta vaihtoehtoa kun sterilisaatio? eikö?

[QUOTE="sss";26448069]Kylllä se kortsu on vakiintuneessa parisuhteessa pitkässä juoksussa ihan hirveä väline. Miksi ei kuparikierukka?[/QUOTE]

mulla oli kuparikierukka puoli vuotta jonka aikana mä söin yhteensä 5 ab-kuuria erilaisiin emätin ja kohdunkaulan tulehduksiin... lopuks sain kohtutulehduksen ja silloin se oli pakko poistaa.. olisi se joka tapauksessa saanut mennä koska se teki vuodot entistä runsaammaksi ja kuukautiskivut sietämättömiksi..

Yhteistyössä