Mitä siteitä synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv40
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kans nappasin muutaman "surffilaudan" mukaan ja sit kotona yösiteitä,en kyl muista merkkiä mutta yöks laitoin varsinki alussa 2 sillee "lomittain",siis osin päällekkäin,jotta sai varmasti tarpeeks pitkälle taakse.

[QUOTE="vieras";26160378]MUUTAMAN SEMMOSEN ISON VARASTIN MUKAAN ONNEKSI JA SITTEN ISOIMPIA YÖSITEITÄ MITÄ LÖYTYI...Oho capslock :D[/QUOTE]

Tää muuten on tosi ikävää. Sairaalasta viedään KAIKKI, mikä ei ole kiinniliimattu. Partakoneet, kengät, villasukat ja tumput, rasvat, käsidesit, kaikki. Jotenkin vastenmielistä.

[QUOTE="vieras";26160402]Tää muuten on tosi ikävää. Sairaalasta viedään KAIKKI, mikä ei ole kiinniliimattu. Partakoneet, kengät, villasukat ja tumput, rasvat, käsidesit, kaikki. Jotenkin vastenmielistä.[/QUOTE]

Mun mielestä tämä on vähän eri asia, koska sellaisia siteitä ei saa tavallisista kaupoista ja meillä joillain sitä vuotoa tulee niin paljon, että markettikama ei oikein toimi. Toisekseen alapää on niin arka, että markettikama tuntuu ikävältä. Mitä siinä sitten pitäisi tehdä? Mä luulen, että noita siteitä saa varastaa aikas paljon, että ollaan minkään kenkien hinnoissa.

Sitten kun oli pakko siirtyä tavallisiin siteisiin, niin ostin Vuokkoset jotain puuvillapintaisia yösiteitä siivekkeillä.

Mun mielestä tämä on vähän eri asia, koska sellaisia siteitä ei saa tavallisista kaupoista ja meillä joillain sitä vuotoa tulee niin paljon, että markettikama ei oikein toimi. Toisekseen alapää on niin arka, että markettikama tuntuu ikävältä. Mitä siinä sitten pitäisi tehdä? Mä luulen, että noita siteitä saa varastaa aikas paljon, että ollaan minkään kenkien hinnoissa.

Sitten kun oli pakko siirtyä tavallisiin siteisiin, niin ostin Vuokkoset jotain puuvillapintaisia yösiteitä siivekkeillä.

Joo, toki. Varastakaa vaan. Pakkohan se on varastaa, kun kaupasta ei saa. =)

Mulla oli ihan alkuun jotain Rainbow super-yösiteitä. Sitten tavallisia siivekkeellisiä yö- tai päiväsiteitä.

Ja niitä sairaalan surffilautoja saa kyllä esim. Citymarketista, sai ainakin ennen. Siis suorakaidevaippoja. Myös Tena tms inkontinenssisuoja on varmaan näppärä jos vuoto on runsasta.

Viimeksi muokattu:
Merkeistä puheen ollen, mä huomasin, että mulla kun oli 11 tikkiä, niin allwayss-siteet jäi niihin tikeihin kiinni. Muut, joissa oli tiheämpi se päälipinta olivat mukavampia. Ihan normisiteillä pärjäsin, mutta niitä tarvittiin sitten se 7 viikkoa....

Merkeistä puheen ollen, mä huomasin, että mulla kun oli 11 tikkiä, niin allwayss-siteet jäi niihin tikeihin kiinni. Muut, joissa oli tiheämpi se päälipinta olivat mukavampia. Ihan normisiteillä pärjäsin, mutta niitä tarvittiin sitten se 7 viikkoa....

Minäkin koin "vanhanaikaiset" siteet mukavampina synnytyksen jälkeen. Sellaiset, joissa on tiheä pehmeä pinta ja jotka oli paksumpia. Always, Libresse yms jäi tikkeihin kiinni ja oli muutenkin vähän epämiellyttäviä aluksi.

7 viikkoa...kiesus. Mulla on jälkivuoto kestänyt molemmilla kerroilla ehkä 2 viikkoa.

Minäkin koin "vanhanaikaiset" siteet mukavampina synnytyksen jälkeen. Sellaiset, joissa on tiheä pehmeä pinta ja jotka oli paksumpia. Always, Libresse yms jäi tikkeihin kiinni ja oli muutenkin vähän epämiellyttäviä aluksi.

7 viikkoa...kiesus. Mulla on jälkivuoto kestänyt molemmilla kerroilla ehkä 2 viikkoa.

Joo, 7 viikkoa. Mietin jo, että lykkäänkö jälkitarkastusta, mutta mies sanoi ettei peruta... ja niin vain eka vuorokausi ilman siteitä oli se vuorokausi ennen jälkitarkastusta... :D

Että ens kerralla haluan sen tarkastuksen kolmen viikon päähän, viimeistään :laugh: :ashamed:

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="vieras";26160402]Tää muuten on tosi ikävää. Sairaalasta viedään KAIKKI, mikä ei ole kiinniliimattu. Partakoneet, kengät, villasukat ja tumput, rasvat, käsidesit, kaikki. Jotenkin vastenmielistä.[/QUOTE]

nuo tuollaset siteet ei minkään sairaalan budjettia kaada. Varmasti olisivat antaneet puoli pakettia siteitä mukaan ihan vapaaehtoisesti jos olisi älynnyt vaan pyytää. Meillä ainakin annetaan esim. perusrasvatuubit mukaan kotinlähtijöille jos ovat omalla yöpöydällä olleet, eihän niitä muille enää voi käyttää.

Joo, ite olin 5pvää sairaalassa ja kyllä koin, että muutamat siteet saan ottaa samaan rahaan mukaan.. Yhtälailla ne ois voinu kulua siellä, ei täs ny mistään paketeista puhuta..

Yhteistyössä