R
rv40
Vieras
Mitä siteitä olette käyttäneet? Sairaalassahan saa niitä surffilautoja, mutta entä sitten kotona?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun mielestä tämä on vähän eri asia, koska sellaisia siteitä ei saa tavallisista kaupoista ja meillä joillain sitä vuotoa tulee niin paljon, että markettikama ei oikein toimi. Toisekseen alapää on niin arka, että markettikama tuntuu ikävältä. Mitä siinä sitten pitäisi tehdä? Mä luulen, että noita siteitä saa varastaa aikas paljon, että ollaan minkään kenkien hinnoissa.
Sitten kun oli pakko siirtyä tavallisiin siteisiin, niin ostin Vuokkoset jotain puuvillapintaisia yösiteitä siivekkeillä.
Merkeistä puheen ollen, mä huomasin, että mulla kun oli 11 tikkiä, niin allwayss-siteet jäi niihin tikeihin kiinni. Muut, joissa oli tiheämpi se päälipinta olivat mukavampia. Ihan normisiteillä pärjäsin, mutta niitä tarvittiin sitten se 7 viikkoa....
Minäkin koin "vanhanaikaiset" siteet mukavampina synnytyksen jälkeen. Sellaiset, joissa on tiheä pehmeä pinta ja jotka oli paksumpia. Always, Libresse yms jäi tikkeihin kiinni ja oli muutenkin vähän epämiellyttäviä aluksi.
7 viikkoa...kiesus. Mulla on jälkivuoto kestänyt molemmilla kerroilla ehkä 2 viikkoa.