menkat

• Viestiketjun aloittaja tamuz
  • Ensimmäinen viesti
tamuz
heips.

päätin sit vihdoin ja viimein aloittaa sen kuntosalilla käynnin. rupeaa olee jo tota ylipainoa sen verran.. :)

mutta, huomasin että menkat alkaa mutaman päivän päästä ja mulla ne kestää yleensä sen 5-7pv. käytän pelkästään siteitä, en tod mitään sisäisiä suojia.

kysynkin että minkälaisia siteitä olette käyttäneet kuntosalilla urheillessanne jota ei tulisi ohivuotoja tms. mulla on aika runsaat menkat.

jotain omia suosikkeja niiltä jotka käyttää siteitä ni erilaisissa urheiluissa?

Kiios vielä vastauksista.

vivian
Anteeksi, että kysyn, pyydän jo näin etukäteen koska et TOD käytä sisäisiä suojia, mutta siis... Miksi et käytä tamponia? Se on kätevä, vaikka pelkästään urheilusuorituksen aikana jos muuten et käytä. Tai kuukuppi... Ei tule ohivuotoja ja ei tunnu missään, ei haise jne jne!

Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja vivian :
Anteeksi, että kysyn, pyydän jo näin etukäteen koska et TOD käytä sisäisiä suojia, mutta siis... Miksi et käytä tamponia? Se on kätevä, vaikka pelkästään urheilusuorituksen aikana jos muuten et käytä. Tai kuukuppi... Ei tule ohivuotoja ja ei tunnu missään, ei haise jne jne!
Minäkään en ole ikinä käyttänyt tampoonia enkä käytä.
Tosin näin raskausaikana ei menkkoja ole, ja heti kun vain saan, laitatan taas kapselin koska silloin menkat olivat todella niukat pari kertaa vuodessa.
Ei ole mitään varsinaista syytä ainakaan mulla, mutta monihan kehuu kierrukkaakin, enkä ikinä sellaistakaan tule ottamaan.

tamuz
Lopettakaa tuo kupin tyrkyttäminen! tiedän kaiken siitä ja yksinkertaisesti, kuten monet muutkin ystäväni, en suosi sisäisiä suojia. ne ei vaan sovi. en vaan pidä niistä. kaikki ei tykkää. piste.

No niin, eli tämä oli niille jotka käyttää SITEITÄ.

Yhteistyössä