mitä salaatte puolisolta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amanda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Syön karkkia enemmän kuin poikaystäväni tietääkään. Olen itse asiassa kunnolla koukussa ja karkkia on saatava lähes päivittäin. Ruokailutottumukseni ovat muuten esimerkilliset: syön säännöllisesti, rasvattomasti, kuitupitoisesti, monipuolisesti yms. Lisäksi harrastan 4-5 kertaa viikossa hikiliikuntaa, josta todella pidän. Poikaystäväni on ääneen ihmetellyt, mistä ihmeestä olen voinut hankkia kiloni.. :O Se on tuo hidas aineenvaihdunta..

Eukko valittaa aina, miksi meillä ei ole kesämökkiä? En uskalla sanoa, ettei kannata ostaa, koska silläkin rahalla saisi kohtuullisen tasokkaan analogisen äänirasian.

Sait minut nauramaan ääneen KIITOS! :)
Minkä humoristin maailma sinussa menettääkään!

""Sipsu: En ole kertonut, että edelleen haaveilen ja näen unia exästäni ja pidän häntä sielunkumppaninani, ainoana oikeana. En ole myöskään kertonut, etten usko suhteemme kestävän loppuelämää, vaikka vasta äskettäin muutimmekin yhteen. Nykyinen mies on kyllä kiva ja ihana, mutta en ole rakastunut, enkä edes ihastunut. Viihdyn kylläkin hänen kanssaan erinomaisesti. Ketä minä tässä yritän huijata..?""

Huh, nyt kun olen lukenut näitä palstoja jonkun aikaa niin olen entistä enemmäm ymmälläni ja ihmeissäi millaisiss liitoissa ihmiset elää. Sitä luulee kun näkee parin että tuo oan pari ja haluaa olla. Silti (HYVIN) monet näkyy päänsä sisällä elävän aivan toisenlaista elämää. Ei ihme että olen sinkku, en tajua teitä..

Suurempituloisena pistän rahaa jemmaan toiselle tilille, josta vaimo ei tiedä. Vuosikymmenen aikana olen säästänyt auton hinnan, kun olen esitellyt miinuksella olevaa tiliotettani. Muutenhan sen tarpeilla ei olisi mitään rajaa.

Luen myös vessassa ja venytän työmatkoja silloin tällöin rentoutuen ulkomailla ylimääräisen lomapäivän verran.

Ihana huomata etten salaa mieheltäni mitään! Hän tietää jopa räkäpalleroiden syönnistä, vaikka pitääkin sitä superällöttävänä. Tunnenkohan minä hänet läpikotaisin...

Lupasin tiskata kun lähti kauppaan mutta jätin tiskit likoon ja katsoin tv:tä vaan.. hyi minua, sitten taas ahersin kun tuli ovesta :)
En kertonut kun ex laittoi känniviestin.
En ole kertonut exien yhteissummaa...
En halua käydä wc:ssä ovi auki enkä ikinä piere toisen aikana.

Olen ollut teinikihloissa silloin villeinä teinivuosina... Juu, enpä aio tuosta kertoa avomiehelleni. Älkää ny tulkakko tätä niin, että yritän mitätöidä asiaa itselleni - mutta minusta tuo on ollut ei-viisaimpia tekoja elämässäni, ei siis mainitsemisen arvosta...

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen nainen:
Eukko valittaa aina, miksi meillä ei ole kesämökkiä? En uskalla sanoa, ettei kannata ostaa, koska silläkin rahalla saisi kohtuullisen tasokkaan analogisen äänirasian.

Sait minut nauramaan ääneen KIITOS! :)
Minkä humoristin maailma sinussa menettääkään!

Mä nauroin kans hyvin!!

Kirjoittele, hifisti, lisää näille palstoill..

SALAILEN

: Ostamiani vaatteita-koska ostan jatkuvalla syötöllä. Olen myöskin merkkifriikki!
Syön suklaata monta levyä viikossa..salaan sen ehdottomasti. Mieheni ei uskoisi silmiänsä.
Käyn aika-ajoin chatissa..herkuttelemassa..;)
Flirttailen harvoin,salaa toki
Kärsin syömishäiriöstä
salaan painoni
Pankkitilini salassa..mukamas aina rahaa ja säästössä..
että olen ollut ihastunut toiseen ja pitänyt txtviestipeliä..

Poltan salaa tupakkaa. Kun olen yksin juon muutaman oluen tai siiderin ja notkun netissä. Saatan syödä älyttömiä määriä sipsiä yms. Kaivan nenää. En jaksa pestä meikkejä illalla pois(aamulla pandasilmät) Kavereitten kanssa baarissa juon tolkuttomia määriä. Ihmettelen muka kertyviä kotitöitä, en kiireiltäni ehdi siivota=en jaksa.Masturboin.En kehtaa kertoa kaikkia yhdenillan juttuja plus varsinkaan sitä kun paneskelin nuoren miehen kanssa joka oli n.15 v.nuorempi. Rahankäyttöni on tolkutonta, saatan ostaa jotain tarpeetonta viimeisillä rahoilla. Viimeksi 100e kengät vaikka juuri olin valittanut rahattomuutta.

En kerro ihovoiteeni hintaa, se ei miestäni kiinnosta. En myöskään kerro ostamieni vaatteiden hintaa ja lapsillekin välillä sanon, että ei kannata kertoa iskälle vaikkapa juuri ostettujen farkkujen hintaa. Mieheni ei ymmärrä että kympillä ei saa farkkuja. Jos mieheni kysyy vaatteiden hintaa, kerron sen täsmälleen. Ja voi sitä kauhistelua! Hän ei kysy usein, sillä kommenttina kauhisteluun kerron hänen polttavan (tupakan)savuna ilmaan joka päivä 5 euroa.

Meillä kumpikin laittaa yhteiselle menotilille rahaa laskuihin ja ruokaan. Loput itse ansaitsemat rahat ovat kummankin omat, mutta en viitsi ehdoin tahdoin pahoittaa mieheni mieltä.

Mieheni ostaa uusia työkaluja 'koko ajan'. Hänellä on varmaan Suomen parhaiten varusteltu verstas. Ja hän nikkaroi / rakentaa / kunnostaa / korjaa paljon. Hän ei kerro minulle työkalujensa hintaa. Enkä minä kysy, sillä asia ei kuulu minulle. Jos kysyn, hän kyllä vastaa.

En kerro miehelleni, että rakkauteni häntä kohtaan on hiipunut parissa vuodessa tosi paljon. En myöskään kerro, että en usko, että olemme enää 10 v päästä yhdessä. Tosin miehenikään ei kerro tunteistaan eikä hän halua keskustella tunteista, parisuhdeasioista tms. En kerro, että halveksin häntä, koska hän ei edes yritä opetella tunneälyä ja sellaisia taitoja, joilla parisuhteemme voisi pelastaa. Hän haluaa olla mieluummin oikeassa kuin muuttua.

Salailen suklaansyömistäni. Salaan myös karvaisuuttani enkä koskaan poista karvoja hänen läsnäollessa. Miehen mielestä kauheinta naisessa olisi karvainen takapuoli (eli alapääkarvoitus jatkuisi peppukannikoitten väliin), joka veisi halut välittömästi. Veet-karvanpoistoainetta kuluu säännöllisesti...

En kerro masturboinnista enkä siitä, että rakastellessamme haaveilen useasta miehestä (ns. gang-bang), joka auttaa orgasmin saamiseen.

Uskon, että miehelläni on vielä enemmän salattavaa kuin minulla.

meikä sitten vissiin kertoo kaikki.niin, flirttailla en edes uskalla, nehän tulee ovelle asti.puhunkin suoraan jos näen "pelejä".olen aika suora varmaan ja tykkään rehtiydestä.mulla itellä on helpompi olla.
tai sanotaanko näin että haluan elää niin että voi olla tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sala-Sanna:
En kerro miehelleni, että rakkauteni häntä kohtaan on hiipunut parissa vuodessa tosi paljon. En myöskään kerro, että en usko, että olemme enää 10 v päästä yhdessä. Tosin miehenikään ei kerro tunteistaan eikä hän halua keskustella tunteista, parisuhdeasioista tms. En kerro, että halveksin häntä, koska hän ei edes yritä opetella tunneälyä ja sellaisia taitoja, joilla parisuhteemme voisi pelastaa. Hän haluaa olla mieluummin oikeassa kuin muuttua.

Salailen suklaansyömistäni. Salaan myös karvaisuuttani enkä koskaan poista karvoja hänen läsnäollessa. Miehen mielestä kauheinta naisessa olisi karvainen takapuoli (eli alapääkarvoitus jatkuisi peppukannikoitten väliin), joka veisi halut välittömästi. Veet-karvanpoistoainetta kuluu säännöllisesti...

En kerro masturboinnista enkä siitä, että rakastellessamme haaveilen useasta miehestä (ns. gang-bang), joka auttaa orgasmin saamiseen.

Uskon, että miehelläni on vielä enemmän salattavaa kuin minulla.

Hah, ero on kyllä tuossa tapauksessa ihan oma tuotos ja olisi fiksua, jos ei siitä syyttäisi sitten miestään.

Voi jestas! Olenkohan minä ihan ummikko, kun itse en salaa mitään?
Enkä kyllä usko puolisonikaan salailevan; kaivelee "kolojaan" ihan läsnäollessa, ja tekee kaiken muunkin ihan avoimesti, niinkuin minäkin.