I
ihmettelijä
Vieras
Mitä ruokaa annatte taaperolle, jolla vasta 8 hammasta, eli ylhäällä ja alhaalla 4, ei kulmureita tai poskihampaita? Annatteko esim. leipää (josta siis haukaa itse) tai keksejä? Muussaatteko kaiken ruuan vai osaako tämänikäinen jo itse "pureskella" vaikka ei niitä poskihampaita olekkaan? No siinäpä tuli monta kysymystä, ihmettelen vain.