Mitä ruokaa näistä aineksista?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vitr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vitr

Vieras
Suikalelihaa, pakastekasviksia erilaisia monta pussia, riisiä, tomaattimurskaa chilillä maustettuna.

kaikki sekaisin ja uuniin? Vai mitä tekisit noista? Tarkoitus olisi, ettei riisiä tulisi mitenkään hirveästi, laihduttajalle tämä ruoka
 
Ihan ekaksi tulisi mieleen, että tee suikalelihasta ja tomaattimurskasta tulinen kastike ja keitä riisiä lisukkeeksi. Mitä kasviksia sinulla on?

Tuohon riittää mausteeksi pelkkä chili, suola ja pippuri.
 
[QUOTE="a.p";30681737]Pakastivihanneksia. On vähän kaikenlaisia, nuppuvihanneksia jne[/QUOTE]

Tuohon sopivat parhaiten sipuli ja paprika, mutta mikä ettei muutkin käy, jos niistä tykkää.
 

Yhteistyössä