Mitä päälle 2+v:lle tällä säällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pai

Vieras
Ulos pitäisi lähteä, mutta mitä tällaisella 2-5 asteen plussakelillä pukisi lapselle päälle? Mennäänkö vielä toppapuvulla (kurahousuista sitten turha haaveillakaan) vai laitetaanko pari-kolme kerrosta sisävaatteita ja vk-haalari + kurahousut? Kävelylle ollaan menossa, pihalla vettä ja kuravelliä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Tec-ominaisuuksilla varustettu toppahaalari paras näillä keleillä.

ja höpön löpöt on :D

sisävaatteet + fleece/villahaalari ja sen päälle vkpuku. Eikä sen tartte mitään teckamaa olla. Lämpökumpparit on nyt hyvät.

Niin ja jos on oikeen vetistä niin ne kurikset siihen päälle, mä laitan ainakin kinttaat jos en housuja.

Meidän likka lähti ukin kanssa ulkoilemaan ihan toppapuvussa. Alla sitten vain yksi kerros vaatetta. Talvisaappaat jalassa ja hieman ohuempi talvimyssy ja rukkaset. Täällä meilläpäin kyllä tulee aika ikävästi vaikka plussan puolella ollaankin.

meillä laitetaan sisävaatteet+fleecekerros ja kurahousut+takkit+rukkaset, toiselle fleecevuorellinen ticketin kurasää. myöhemmin kun lähdetään imetystukeen niin ihan vaan vkvaatteet, puolen päivän jälkeen on vielä lämpösempää!

Alkuperäinen kirjoittaja BJ harmaana:
Meidän likka lähti ukin kanssa ulkoilemaan ihan toppapuvussa. Alla sitten vain yksi kerros vaatetta. Talvisaappaat jalassa ja hieman ohuempi talvimyssy ja rukkaset. Täällä meilläpäin kyllä tulee aika ikävästi vaikka plussan puolella ollaankin.

mä kokeilin tuota kans mut neiti valitti kylmää jo 20min jälkeen. Villarin ja vk:n kans ei palele.

No jos laittaa päälle fleece- tai villahaalarin, vk-puvun ja kurikset, asu maksaa taatusti vähintään yhtä paljon kuin pelkkä tec-toppahaalari. Itse maksoin lapseni sellaisesta 29,90 alennusmyynneissä joulun jälkeen.

Riippuu varmaan vähän siitä mitä tekee. Meillä lähti meren rannalle mökille, jossa tuulee niin laitoin ihan sisävaatteet + fleecepuvun ja päälle toppapuvun. Jos olis jäänyt kotipihaan niin ei varmaan sitten noin paljon vaatetta alle.
Mutta onhan siellä ihan oikeasti lunta maassa todella paljon ettei se vaikka olis lämpöasteita niin poista sitä, että lumi on kylmää. Meillä ainakin möyritään lumessa, joten peppu kylmettyy nopeasti.

No jos laittaa päälle fleece- tai villahaalarin, vk-puvun ja kurikset, asu maksaa taatusti vähintään yhtä paljon kuin pelkkä tec-toppahaalari. Itse maksoin lapseni sellaisesta 29,90 alennusmyynneissä joulun jälkeen.

hmm..lasketaan. Meillä oli vk-puku (lassie) alesta 30e, kurikset 9,90 + hanskat 4,90 ja villahaalari on kirpparilta 3e. Saako tuolla summalla jostain tecin? Tilaan heti vaikka 4.

No olipa miten tahansa, mä en usko noihin teceihin kun ollaan pärjätty ihan vallan mainiosti ilmankin. Voisin ostaa tecin hintaaan 30e mut eipä ole koskaan tullu vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:

hmm..lasketaan. Meillä oli vk-puku (lassie) alesta 30e, kurikset 9,90 + hanskat 4,90 ja villahaalari on kirpparilta 3e. Saako tuolla summalla jostain tecin? Tilaan heti vaikka 4.

Lue edellinen viestini.

Reimatecillä meillä mennään ja siis talvipuvussa. Maassa on JONKUN VERRAN vielä lunta, mikä ihmeen kiire ihmisillä on välikausipuvut pistää päälle? Oletteko itse jo kevättakeissa jo ja tietenkin kevättakki päällä istutte lumihangessa leikkimässä... Jestas sentään.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:

No olipa miten tahansa, mä en usko noihin teceihin kun ollaan pärjätty ihan vallan mainiosti ilmankin. Voisin ostaa tecin hintaaan 30e mut eipä ole koskaan tullu vastaan.

Mä ostin just tytölle huutonetistä ReimaTecin vk-puvun 35eurolla :)
Aivan kuin uusi, käytetty vain kauppapukuna!

Meillä ulkona päällä siis sisävaatteet, fleecepuku, reimatecin vk-puku ja karvavuorelliset kumpparit!

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
meillä laitetaan sisävaatteet+fleecekerros ja kurahousut+takkit+rukkaset, toiselle fleecevuorellinen ticketin kurasää. myöhemmin kun lähdetään imetystukeen niin ihan vaan vkvaatteet, puolen päivän jälkeen on vielä lämpösempää!

tunti ulkoiltiin ja jee :D 2v oli lämmin ja 3½v oli hikinen (siis hiukset hiestä märät). pipoina oli kummallakin lindexin tuulenpitävät pipot... että ei ollut meille liian vähän vaatetta, itsekin jätin tänään toppakamat pois.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Reimatecillä meillä mennään ja siis talvipuvussa. Maassa on JONKUN VERRAN vielä lunta, mikä ihmeen kiire ihmisillä on välikausipuvut pistää päälle? Oletteko itse jo kevättakeissa jo ja tietenkin kevättakki päällä istutte lumihangessa leikkimässä... Jestas sentään.

Tätä mäkin mietin. Mullakin oli toppatamineet päällä, vaikka vaan seisoskelin tuolla auringossa.
Meillä muksut ainakin rymyävät lumessa ja täällä sitä on PALJON.