mitä ostatte isänpäivälahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitirapunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luultavasti miehelle en rahan puutteen vuoks osta mitään tänä vuonna. Tyttö varmaan tekee kortin ja jotain pientä päikkärissä. Mut oma isä on vielä täys kysymysmerkki. Sille pitäs jotain ostaa mut ei mitään havaintoo mitä. Vihaan lahjojen ostamista!

oon ostanu pojan kolmelle papalle hiirimatot pojan kuvalla ja sit vielä mun omalle isälle pappa-tyynyliina.Miehelle ostin iskä-tupakkatossut ja iskä-kalsarit. Poika tekee itse sormiväreillä kortit (tulee varmaan mahtavat, ikää 1v4kk :))
isopapalle tarvis viä ostaa jotain...niin ja ite teen viä omalle isille ite kortin.
kotona ollaan aamupäivä ja sit mennään mun isälle ja siitä sitten mun papalle, eli isopapalle kahvitteleen.Miehen isä ja isäpuoli asuu niin kaukana ettei sinne asti viittitä ajaa.

Meillä muistetaan lapseni isää ja miestäni lahjalla (tänä vuonna MLL:n isäpaita ja 2 Wagner-boxerit) ja lapsen ukki ja pappa saa lapsen tekemät kortit.
Teen yleensä vähän parempaa ruokaa isänpäivänä, mutta erillistä kakkua en ala tekemään, kun tytön synttärit on edellisenä päivänä.

Mun isälle varmaan suklaata ainakin, miehen isä on reissussa eli siitä en tiedä vielä...
Miehelle ostan ehkäpä nuottikirjan. Esikoinen tekee lisäksi kerhossa kortin ja varmaan jonkun lahjan. Papoille askarrellaan kotona kortit.

Mutta nyt uus kyssäri:
Kirjoitatteko oman nimenne myös appiukon korttiin? Vai vaan miehen ja lasten nimet? Minä kirjoitan aina oman nimeni myös. Kun eräs tuttava näin ei tee, kun ei kuulemma ole kyseessä hänen isänsä...

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Mun isälle varmaan suklaata ainakin, miehen isä on reissussa eli siitä en tiedä vielä...
Miehelle ostan ehkäpä nuottikirjan. Esikoinen tekee lisäksi kerhossa kortin ja varmaan jonkun lahjan. Papoille askarrellaan kotona kortit.

Mutta nyt uus kyssäri:
Kirjoitatteko oman nimenne myös appiukon korttiin? Vai vaan miehen ja lasten nimet? Minä kirjoitan aina oman nimeni myös. Kun eräs tuttava näin ei tee, kun ei kuulemma ole kyseessä hänen isänsä...

:o Kummallinen tuttava sulla, kyllä minusta aina laitetaan koko perheen nimet kortteihin!

Yhteistyössä