mitä ruokia ostatte vauvalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii ja pohtii :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii ja pohtii :D

Vieras
Kun noita 6kk:lle tarkoitettuja soseita alkaa olla jo aika paljon erilaisia, ni millä perusteella valitsette mitä ostatte? :)

Ostatteko irtopurkkeja vai 6 kpl:n pakkauksissa olevia (sitten tulee samaa makua tai pitäis ostaa monta 6:n pakettia että sais vaihtelua..)

Itselläni tuottaa vaikeuksia tuo vauvanruoka hylly kun ei ole mitää "rutiinia" siihen valitsemiseen vielä syntynyt, mietin ja pohdin -varmaan ihan turhaan ;D

Ootteko maistattanut kaikkia tarjolla olevia?

Irtopurkkeja, pari aina samanlaista. Suurinpiirtein viikon purkit ostetaan aina kerralla. (pari kalaa, pari kanaa, possua ja nautaa.. makaronilla, kasviksilla ja perunalla...) Napsin vaan sieltä täältä :D

Sellaisia missä ei ole porkkanaa (tulee ihottumaa) ja hedelmäsoseet ostan yleensä sellaisia, missä olisi mahdollisimman korkea se hedelmän prosenttiosuus. Joissakin soseissa kun on vain tyyliin 20% hedelmää ja loput muuta, mm. vettä. Sitten on joitakin, joissa on hedelmää yli 50%.

Paljon kyllä teen itse.

Minä ostin vauvoille aikanaan ihan tavallista ruokaa. Kasviksia, hedelmiä, lihaa, kalaa hiutaleita... Niistä sitten tehtiin ihan tavallista ruokaa. Ja maustettiin melkein alusta lähtien!

Eipä meillä vauvoille nuo kaupan mössöt sitten oikein maistuneetkaan ja onhan ne lopulta aika kaamean makuisia.

teen ite soseet porkkanoist, peunoist ym... aika normaalii koti ruokaa oon jo antanu. meil neiti vajaa 5 kk.. haarukal ku mössöttää sen pieneks.. en oo ostanu noit valmis ruokia lainkaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Tipsu:
Ootko siis nyt aloittamassa kiinteitä? Osta sellaisia missä on vaan yhtä ruoka-ainetta ja anna sitä samaa pelkästään ainakin 3-4 päivää.

Ollaan jo n. kk maisteltu, mut nyt olis aika vissii alotella ihan oikeesti sitä syömistä :)

Olen ollut erityisen tyytyväinen Hipp-tuotemerkin lastenruokiin. Pienimmille tarkoitetut (6-8kk) soseet ovat tosi sileitä ja hyvän makuisia. Ja mikä tärkeintä kaikki ainesosat ovat luomua.

Yhteistyössä