mitä on täysin hiilihydraatiton ruoka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outo lintu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuskin kukaan nykypäivänä noudattaa hiilihydraatitonta ruokavaliota. Eskimot aikanaan niin tekivät, varsin hyvällä menestyksellä.

Mutta siis hiilarittomia ruokia ovat esim. lihat ja rasvat.

Siis hiilihydraatitonta on esimerkiksi, kala, liha, useat kasvikset (ei esim. maissi, herne), makkara, kananmuna...jos taas ei syö hiilihydraattia niin ei syö ainakaan leipää, riisiä, pastaa, perunaa, sokeri.. ja onhan noita monia... kysymys vaan laadittu oudossa muodossa.

mä syön lähes hiilihydraatitonta ruokaa :)
eli jätän pois kaiken valkoisen: pasta,riisi,peruna,jauhot,sokerin ja monet muut =)

eli syön: munaa eri muodoissa,kalaa,lihaa,kasviksia,salaattia,kanaa....ja paljon muuta

Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Tuskin kukaan nykypäivänä noudattaa hiilihydraatitonta ruokavaliota. Eskimot aikanaan niin tekivät, varsin hyvällä menestyksellä.

Mulla hiivasyndroomaisten ruokavalio, ja siis täysin hiilariton! enkä eskimo ole... Saan syödä vaiks mitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:

Mulla hiivasyndroomaisten ruokavalio, ja siis täysin hiilariton! enkä eskimo ole... Saan syödä vaiks mitä :)

:o Eli et syö lainkaan kasviksia?? :o :o

Netti ei tietystikään lähteenä ole paras mahdolinen, mutta googlaamalla en löytänyt hiilihydraatitonta ruokavaliosuositusta hiivasyndroomaan. Sen sijaan vähähiilarisilta ne pikaisen lukemisen perusteella vaikuttivat.

Alkuperäinen kirjoittaja erwtljwl:
Siis hiilihydraatitonta on esimerkiksi, kala, liha, useat kasvikset (ei esim. maissi, herne), makkara, kananmuna...jos taas ei syö hiilihydraattia niin ei syö ainakaan leipää, riisiä, pastaa, perunaa, sokeri.. ja onhan noita monia... kysymys vaan laadittu oudossa muodossa.

Useimmat kasvikset sisältävät hiilareita,myös makkara on hiilaripitoista,kananmunassa on myös hiilareita.

Yhteistyössä