Mitä omituisia tapoja teijä lemmikeil o?

Yks kissoista on "mielihyväpurija" (joku palstalainen keksi hienon nimen tuolle, kun kissa kehrää ja puree samalla)
Sama kissa tykkää pissiä sohvalle

Toinen kissoista pitää leikkiessään lähes samanlaista ääntä kuin possut

Kolmas kissa antaa tassua, kun haluaa, että sitä hellitään

No toinen kissa puree, kun sitä silittää liikaa (sitä mielihyväpuremistako sitten? :o ) :D

Lisäksi se tulee mun päälle nukkumaa, mutta AINA vetää herneet jos liikun ja häipyy.

Se harrastaa keskellä yötä tavaroitten kanssa joraamista; kolikko, sukka, nenäliina. Hirvee kolina ja mouruaminen.

Sitte toi profiilin turpsi vainoaa mua, nytkin nököttää kyynärpään vieressä, tai ihan kiinni hiirikädessä. Ja makaa sängyssä tyynyjen välissä, jonne hivuttauttuu yöllä, viheltelee varmaan kun sentti kerrallaan sinne raahautuu.

Kiva herätä yöllä perse naaman edessä.

Sitte se juttelee koko ajan; kur kurrr...

Möllöttää naamaan ja on ihan surkee kun ei KOKO ajan silitetä.

Ja jos SE ei saa mennä ekaks ruokakupille, se ei syö.

:o :heart: :laugh:

vanha koirani joka majailee porukoilla piilottaa aina saamansa nakin siskon tyynyn alle (sisko asuu viä porukoilla)
kissa kuopii aina kaiken mahdollisen vessalaatikkoonsa,lattialle siis ei kannata jättää mitään,ei edes mattoa..
koira käy aina senjälkeen keittiön pöydänalusen läpi kun lapset syöneet. koko ruokailun se jaksaa odottaa ja maata nätisti omalla sohvalla,mutta heti kun noustaan pöydästä se lähtee tutkimusretkelleen.

Ihania lemmikkejä teillä.. :heart:

Meidän toinen kissa:

Kulkee esim.olkkarista keittiöön ja yhtäkkiä pysähtyy matkalla,nuolee seinää ja jatkaa matkaa kuin mitään ei ois tapahtunutkaan.Nukkuukin aina seinän vieressä selällään/osittain kyljellä,tassut kohti kattoa/osittain seinää..Niin pitkäksi venyttäytyneenä kuin mahdollista..Seinähullu! Nuolee myös muovipusseja ym.outoa..Korvan takaa rapsuttaa niin johan alkaa takajalka väpättää :D

Ja sitten se toinen,vanhempi ja "viisaampi":

Saa kans ihme kohtauksia paskomisen jälkeen..ravaa hulluna ympäri asuntoa. Toisinaan saattaa kävellessään yhtäkkiä alkaa jumittaan lattiaa..Sit alkaa kauhee neljällä tassulla tasajalkaa hyppiminen,kiertää samalla ympyrää,sen jonkin olemattoman ympärillä ja etutassuilla läpsii sitä.Vaan koskaan siinä lattialla ei oikeasti ole ollut mitään.Kun kysyn ihmeissäni:-Sohvi,mitä sä teet?Neiti kattoo mua,kääntää äkkiä päänsä ja jatkaa matkaa tyyliin:en se mä ollut.. Aivan ihana tapaus,kun tulee antamaan pusun pyynnöstä.
:heart:

Meidän koira pyyhkii syötymisen jälkeen naamansa mattoon. Samoin kun tulee ulkoonta sisään juoksee eteisen matolla tiettyyn kohtaan ja pyyhkii naamansa siistiksi.

meillä tyttökissa noutaa... käy varastamassa lompakoista kuitteja jotka pitää rypistää palloiksi ja heittää sille... sitte se noutaa ne... sitä jaksaa jatkaa vaikka kuinka kauan... samaten pussinsulkijat on sen lemppareita... käy välillä varastamassa leipäpusseista niitä.. ja sitte pitää taas heittää... :D

Mökö menee päivisin kaikkia ihmisiä karkuun, mutta melkein joka yö se saa hellyyskohtauksen ja tulee kiehnäämään ja viereen nukkumaan. Sitten sitä pitää rapsuttaa ja se haluaa nukkua mun käden päällä.

Meidän kissa käyttäytyy välillä kuin koira. Kun sille heittää foliopalloa, se hakee sen ja tuo suussaan sen lähelle jalkoja ja pudottaa lattialle. Sitte se odottaa tossa eteisen oven edessä kuin koira että hihna laitetaan pantaan kiinni ja lähetään pihalle. Ja välillä saa ihme hepuleita, juoksee kuin hullu pitkän kämppää, osaa aukasta ovia hyppäämällä oven kahvan päälle ja painaa sen tassulla alas, sitte se hyökkäilee takaapäin kun kävelee ihan normaalisti huoneessa eli aina saa olla varuillaan eli mun pitää välillä kävellä takaperin jos meinaan että kissa ei käy kiinni jalkaan.

Yhteistyössä