Aloinpa oikein miettiä tätä (mitä en yleensä tee :saint
..
Eli aamulla kahvia, yliopistolla lounaaksi lohta & salaattia, ipäivällä jämät kuopuksen pitsasta, illalla kesäkurpitsaa & halloumia ja nyt vihreää teetä. Siinäpä ne.
Eli aamulla kahvia, yliopistolla lounaaksi lohta & salaattia, ipäivällä jämät kuopuksen pitsasta, illalla kesäkurpitsaa & halloumia ja nyt vihreää teetä. Siinäpä ne.