mitä olet syönyt tänään?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aloinpa oikein miettiä tätä (mitä en yleensä tee :saint:)..

Eli aamulla kahvia, yliopistolla lounaaksi lohta & salaattia, ipäivällä jämät kuopuksen pitsasta, illalla kesäkurpitsaa & halloumia ja nyt vihreää teetä. Siinäpä ne.
 
Kaksi lehtileipää joissa hieman oivariinia, kalkkunaleikettä, juustoa ja kurkkua. Kolme kuppia kahvia stevialla ja maidolla. Yksi energiajuoma. 40 grammaa Cheerios-muroja. 110 grammaa makaronilaatikkoa. Paljon vettä.
 
Aamulla: turkkilaistajogurtti+ vanilijakastiketta,
Ruoka: hernekeittoa (palvikinkkua ja kuivaherneitä), rasvatonta maitoa, 1 hapankorppu oivariinilla
Välipala: vip mehua, 2 hapankorppua oivariinilla
Iltapala: keitetty kananmuna, turkkilaista jogurttia kera appelsiinilohkojen ja vanilijakastikkeen.. nam!
 
- kahvia
- lautasellisen hernekeittoa
- kahvia ja laskiaispullan
- kahvia
- kaksi lihapiirakkaa

Ei ole tervettä ollut tänään täälläkään, mutta huomenna on italianpataa ja sallaattia (kahvia aina liikaa) :D
 
aamupala: appelsiini ja kahvia
lounas: tonnikalasalaattia ja vihreää teetä
kahvitauko: teetä
päivällinen: hernekeittoa, näkkäriä juustolla, porkkanaa, jälkkäriksi laskiaispulla ja kahvia
iltapala: pala brie-juustoa ja paistettua broiskun fileetä

Ja pari litraa vettä & vissyä on kulunut päivän mittaan.
 
Aamupala: 2 dl piimää + 1 dl mehukeittoa
Lounas: porkkanakeitto, salaatti, maitolasi
Kahvia
Päivällinen: broilerinfilee, salaattia, maitolasi
"Naposteltavaa": varmaan n. 300 g juustoa, 2 omenaa, 2 porkkanaa
 
aamulla kahvia ja ruisleipää jossa päällä ylikypsää kinkkua.

teetä pari kupillista päivällä.

Ruuaksi tein kanarisottoa jossa paprikasuikaleita ja kokonaisia herkkusieniä.

Puolen kuppia kahvia.

Muutaman pienen tikku jäätelön :D

Iltapalaksi syön varmaan vielä paahtoleipää tai vähän kanarisottoa kun siitä tuli niin hyvää :p
 
aamiainen: rahkalettuja, vadelmahilloa ja kupillinen teetä

päivällinen: spaghettia, tomaattista jauhelihakastiketta ja fetasalaattia, jälkkäriksi englannin lakritsia

iltapala: ruisleipä tuorejuustolla, juustolla ja kinkulla, lasillinen Gefilus-mehua
 

Yhteistyössä