V
"väsynyt äiti"
Vieras
En oikeen enään tiä mitä tekisin jotta saisin itteni taas ns. kuntoon. Olen jo niin väsynyt että hermostun lapsilleni ihan pienestä ja liiankin herkästi huudan. Jälkeen päin tulee kyllä katumus huutamisesta mutta taasen hermot kun menee niin oon jo huutamassa. En kyllä ole mitenkään väkivaltainen lapsiani kohtaan, mutta ei se kivaa niille se huutaminenkaan oo.. saan juur ja juur kodin + lapset hoidettua vaikka paremminkin voisin hoitaa. Ongelma on se että olen kokoajan lasten kanssa, lasten isä ei paljoa niitä hoida eikä osallistu kotitöihin vaan tekee pihatyöt ja korjailee autoja ymym. olen jo soittanut lastensuojelutyöntekijälle tukiperheestä mutta niissä aina kestää ja tilanne alkanut pahentua tässä nyt. Perhetyöntekijän sain niin että käy kerran viikos lasten kans touhuumas ja saan siinä parituntii vapaata mut ei se enään auta kun on jo niin väsynyt. Viimeksi kunnon yövapaa ollut syyskuus ja tällä näkymäl seuraava on vast uutenavuotena. Ja ei ei ole ketään joka auttaisi minua.. paitsi mieheni äiti kun pystyy eli harvoin, oma äitini on niin viinaanmenevä ettei voi ottaa lapsenlapsia vkl ja viikot on töissä, isäni asuu 500km päässä jne. Lapset ovat 1 ja 4v. Eli erittäin vaativia molemmat vielä. Olen kaverini kanssa tästä puhunut ja juuri kun ehdotin kun hänelläkään ei ole vapaata että ruvettas toistemme lasten "lapsenvahdeiksi " niin hän sai tukiperheen vaikkakin haki mun jälkeen. Ollaan kyl eripaikkakunnalt mikä tietty vaikuttaa asiaan. Huoh... pelottaa vaan etten ihan täysin romahtais ja mitä sit jos niin käy ja jos saisin pahemman burnoutin tai jotain niin kukas mun lapset sit hoitaa isästä kun ei taida siihen olla...