[QUOTE="väsynyt äiti";29220869]"Voi jumaliste taas.
Kaikesta päätellen tämäkin superäiti ei käy edes töissä ja silti on "romahduksen partaalla" ja rääkyy yhteiskunnan tukea.
Ja tietenkin mies on tässkin tarinassa se suuri roisto ja konna ja palstalta haetaan selkäänpuukotustukea ja sitähän tulee.
Voi miksi, miksi luonto ylipäätään antaa tällaisille tapauksille toimivat lisääntymisvehkeet."
On juu töissä käyminen erittäin raskasta tän kotona "makaamisen" rinnalla. Oletkohan itse ollut pidempään lapsien kanssa ja samalla hoitanut kaiken muunkin. Tarkoittaen minunkin tilanteessa siis kodinhoidon eli siivous, tiskit, roskien poltto, takan lämmitys, pyykkäys ymym. ,siihen viel ne lapset hoitaa, ruoka tehdä, koirat ulkoiluttaa ja ruokkia ja vielä pihatöitäkin pitäs kerkiä mieluusti. Sit viel kerran viikos järjestää kyyti pidemmälle kauppaan kun mies ei kerkiä. On juu mieluusti menisin töihin vaikka heti jos paikan saisin. Tietty se tarkoittaa että saan sen 8-10h vapaata mut noi kaiki hommat on kuitenkin mulla töitten jälkeen odottamassa. On siitäkin kokemusta kun olin ns. kausiapuna äitiysloman alkuun asti...[/QUOTE]
Mulla isä hoiti roskien polton, takan lämmityksen, auton sekä pihatyöt ja osan siivouksista. Äiti teki ruuat, pesi pyykit, haki ruuat, maksoi laskut sekä hoiti sisustuksen ja osan siivoista. Koira hoidettiin puoliksi.