Mitä mun pitäs tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies on yrittäjä, omistavat kaverinsa kanssa firman. Tällä kaverilla on osake-enemmistö ja pompottaa mun miestä koko ajan. Mies tekee pitkää päivää mutta säännöllistä palkkaa ei tule. Tuo kaveri soittelee koko ajan, vapaa-aikanakin ihan joutavia asioita. Aina kun meidän pitäs perheenä johonkin mennä niin sit se "hälyttää" mieheni töihin. Mä oon niin väsyny tähän touhuun, oon ite kotona lasten kanssa ja siis lähes vallan yksin. Tuo ns. kaveri vie mun miestä kun pässiä narussa.

Oon ite ihan lopen uupunu siihen että oon aina lasten kanssa kotona, vastuussa kaikesta, mulla ei oo kavereita, en voi harrastaa mitään kun koskaan ei tiedä onko mies lasten kanssa vai töissä ja yleensä siis töissä kun minä johonkin haluaisin mennä. Mies ei tunnu ymmärtävän yhtään tätä tilannetta.

Mä voisin räjäyttää taivaan tuuliin sen typerän ihmisen kuka meidän perhe-elämän on pilannu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tai sitten miehes vois kasvattaa itselleen pallit ja alkaa pitämään puoliaan?

No siis sen takia minäkin ihmettelen tätä tilannetta kun mies on muuten tosi jämpti eikä mikään hissukka tossun alla elävä. Mä en tiedä mitä tuo toinen on tehny että mun mies on sen seurassa ihan erilainen. Mun äiti jo sano että ei kai se uhkaile mun miestä...

Yhteistyössä