M
mitä pitäis ajatella
Vieras
Mulla on aika läheinen kaveri... Hän "harrastaa" sekalaista seksiä. Ikää hänellä on 29 v. ja hän on yksinhuoltaja. Lapsen isä on virallisesti tämän lapsensa isä, mutta kaverini ei anna lapsen isän tavata lasta, koska ei voi sietää miehen uutta suhdetta. Lapsi sai alkunsa - ei suinkaan heidän vakavasta suhteestaan - kun he kerran kiksauttivat kännipäissään.
Kaveri on pitkään valittanut mulle, kun ei löydä "sitä oikeaa". Olen neuvonut parhaan kykyni mukaan, mutta ei, ei vaan onnistu muka. Nyt naisella on joku salasuhde tai kaksi menossa, jotain nettiseksiä toisen kans ja toinen kai kiksauttaa silloin tällöin.
Olen vain kaverille muistuttanut, että kyllä lapsi kaiken vaistoaa ja ennen kaikkea oppii äidiltään mallin siitä, miten terve ja vastuuntuntoinen aikuinen käyttäytyy.
Onko tuo kaverini terve ja vastuuntuntoinen?
Kaveri on pitkään valittanut mulle, kun ei löydä "sitä oikeaa". Olen neuvonut parhaan kykyni mukaan, mutta ei, ei vaan onnistu muka. Nyt naisella on joku salasuhde tai kaksi menossa, jotain nettiseksiä toisen kans ja toinen kai kiksauttaa silloin tällöin.
Olen vain kaverille muistuttanut, että kyllä lapsi kaiken vaistoaa ja ennen kaikkea oppii äidiltään mallin siitä, miten terve ja vastuuntuntoinen aikuinen käyttäytyy.
Onko tuo kaverini terve ja vastuuntuntoinen?