Mitä mun kuuluu tehdä? Parku pääsi, kun on niin kovat kivut eikä kävely onnistu :`( *lääkärissä käyty, ei sisällä hyviä uutisia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi että! Tsemppiä kovasti! toivottavasti kivut vähän hellittäisivät tai sit saisit apua. Toi on niin ikävää kun itse "pää kainalossa" hakee apua ja sit sitä ei saa.

Tuosta pissausongelmasta... voitko sä siirtää sohvan / vieraspatjan / sängyn mahdollisimman lähelle vessan ovea?

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Mä lähtisin synnärille ja sanoisin, että elleivät käynnistä, niin ottaisivat edes osastolle, jossa saisi valvotusti sellaiset kipulääkkeet, jotka auttaa.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eivät ota mua sinne vastaan. Sinne on jo tänään soitettu. Vasta kun pissaan housuuni, saan sinne mennä. Muutoin pitää odottaa 1-7 päivää jotta sinne lähetteellä pääsen.

Soitat sinne maanantaina ja kysyt koska voit tulla kun olo helvetillinen.
Voi olla vaikka joku mukava ihminen langan toisessa päässä.

Tai soittelet sinne paristi uudestaa, ei ne samat ihmiset siellä aina ole vastaamassa puhelimeen! Menet sinne, soitat kelloa ja toteat että kipujen kanssa et sieltä enää poistu? En tiedä oonko hyvä vaatimaan tms, mutta mut on otettu raskaana migreeninkin takia osastolle yöllä..

Noniin, yö on ohi ja elämä voittaa :)

Nukuin siis alakerrassa sohvalla jossa eilen otin ne päikkäritkin ja joka tuntui sänkyä paremmalta vaihtoehdolta kipujen suhteen. Jalkojen väliin lättäsin imetystyynyn kaksinkerroin ja sekä nivusiin, että selkään laitoin lämmitetyt kaurapussit ja naamaan kiskoin Panadolia.

Mies siirsi eilen illalla sohvaa jotta pääsen parhaiten vessaan ja takaisin itsenäisesti ja että pystyn nukkumaan siinä sekä oikealla että vasemmalla kyljellä siten, että pääsen silti kätevästi pois, ilman kääntymistä.

Heräilin tunnin välein kipuihi, mutta sain aina uudelleen unta. Vessaan jouduin menemään vain kahdesti. Hätä olisi ollut useamminkin mutta pinnistin aina uudelleen itseni uneen ja pidätin :D

Venyttelin aina heräämisten yhtyedessä, jotten ihan liikkumatta koko yötä olisi, jos siitä vaikka olisi apua.

Selvästi parempi yö, kuin viime yö, sillä pääsin ihan itse kävellen vessaan. Toki se oli sellaista selkä vääränä mummoköpöttelyä, mutta ei tullut itkua eli ei tehnyt niin kipeää etteikö sitä olisi kestänyt.

Herännyt olen lopullisesti klo 5 jonka jälkeen kellotin tunnin suppareita jotka tulivat 10 min välein...olivat aika lieviä ja kestivät vain tunnin. Alavatsa on edelleen aika kipeä ja kävellessä mun pitää ikäänkuin kantaa mahaa toisella kädellä ettei siihen satu niin paljoa mutta muutoin tässä rupeaa olemaan kaikki ihan ok.

Toki ottaa päähän ettei musta ole mihinkään, enkä siis kykene tekemään muuta kuin istumaan vähän aikaa koneella, tai lukemaan makuuasennossa tai katselemaan töllöä, mutta en nyt viittis valittaa kun tämä on niin paljon parempi kuin se, etten pääse omin avuin vessaan. Eli eiköhän tämä tästä suttaannu :)

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Mä lähtisin synnärille ja sanoisin, että elleivät käynnistä, niin ottaisivat edes osastolle, jossa saisi valvotusti sellaiset kipulääkkeet, jotka auttaa.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eivät ota mua sinne vastaan. Sinne on jo tänään soitettu. Vasta kun pissaan housuuni, saan sinne mennä. Muutoin pitää odottaa 1-7 päivää jotta sinne lähetteellä pääsen.

Soitat sinne maanantaina ja kysyt koska voit tulla kun olo helvetillinen.
Voi olla vaikka joku mukava ihminen langan toisessa päässä.

:attn:

Vaikka vointi olisikin ollut nyt parempi.

MPC Traders is usually a $3B hedge deposit situated in Birmingham. Last month they brought up $900M in order to start any pan-European directional long/short finance. This is while a greater when compared with typical number of funds were sacrificing possessions or maybe striving to find the maximum amount of development when they acquired while in 1st two sectors associated with 2007. In order to launch this specific pay for many people finished two Asian-based hedge money which experienced never achieve critical mass property below management(aum) quantities in addition to travelled looking to get the best hedge pay for ability they may quite possibly great. "I desired every single child glimpse your clients inside attention as well as state this is remarkable, " explained Philip Harrison the Chief executive officer of MPC Investors. Soon after getting them he has also mentioned, "you must offer your account operators the most beneficial possible opportunity to outshine. That will get lost in numerous companies where they will looking to do a little bit of operations but in addition wasting the period on technique, or even beating in place their particular sales force, or the actual sales team is actually adding pressure to them to kick off brand new solution. Our own salesforce satisfy clients and so the deposit professionals don't have to. Our goal is deposit effectiveness -- it really is everything that is important. " prentice capital A undressed selling is actually one in which people sell any inventory you do not own. To be able to stick to govt laws you must have the capacity to borrow that from somebody prior to offer the idea. The key reason why that it's and so risky is usually how the selling price can improve greatly after you market the stock. Then you definately need to pay out a large amount to meet ones obligations towards shopper.

Yhteistyössä